نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

عشق زندگی

جایزه

1392/3/12 7:56
نویسنده : آرزو
395 بازدید
اشتراک گذاری

   رفتیم موسسه بازی و اندیشه اول بغل باباش بود باباش میگفت میریزه به هم گفتم نه بذارش زمین

اونقدر چرخیده و هی عروسکا رو برداشته آورده این چیه؟ اون چیه؟ مال کیه؟روی موتور بپگانه ای که بود سوارش کردم هل بدم میگه نه بذار من هل بدم خودش پیاده شده موتور خالی رو هل داده

باباش براش وسایل انتخاب کرده صداش میکنه بیا ببین اینو دوست داری یا اینو یکی رو گرفته و در میره باز براش تخته بازی برداشته صداش میکنه بیا اینم ببر ا وسایل رو کجا میبری؟ رفتیم دیدیم یه گوشه مثلا قایم کرده دادیم به حساب کنن گذاشتن تو نایلون میده دست نیکی

نیکی برده 2 تا هم اسباب بازی انداخته توش میگه بریم میگم ببینم توش چی گذاشتی؟ میگه مال منه میگم باشه بذار نگاهش کنم نمیذاره میگم بده به خانم حساب کنه میگه نه مال منه

نایلون رو به زور دنبال خودش میکشه

میشینم رو صندلی که من نمیام اونو بده حساب کنه بعد نمیده میگم خب من نشستم تو برو بازی کن نایلون رو میذاره کنارم و میره ولی همش نگاه میکنه که من برندارم

خیالش که راحت میشه سربرمیگردونه نگاه میکنم یه بازی جمع و تفریقه که به دردش نمیخوره میذارم رو میز یکی هم عروسک کیتیه میگم از اینا هم زیاد داره نمیخوایم با گریه برمیگرده به زور میگیره میذاره تو نایلون و میره مجبور میشیم حساب کنیم یه کم باز موتور بازی میکنه و میریم

خب دیگه فعلا حرفش میچربه نازش هم خریدار داره ناز میکنه

قمقه دوجداره

کارت برای یادگیری افعال

ست چای خوری

اینم جایزه زوری قدش به اندازه یه انگشت هم نمیشه اما 10 تومن برای باباش آب خورد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مسافران آسمانی
13 خرداد 92 10:30
چقدر خوشکلن...همه جایزه هات مبارکت باشه عزیزم مامانی اگه منم بودم برای این کیتی خوشکلا گریه میکردم چقدر خوبه که براش خریدین...
مسافران آسمانی
13 خرداد 92 10:31
نیکی من عاشق ست چایخوریتم شدم...وای هوس چای خوردن کردم
می خوای تولد بگیری؟
14 خرداد 92 5:14
می خوای تولد بگیری؟ لیست سفارش ها مون رو دوباره باز کردیم. زود دیر میشه. یه سر به ما بزن خوشحال می شی...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد