نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

عشق زندگی

جشن فارغ التحصیلی

1392/4/21 17:15
نویسنده : آرزو
1,232 بازدید
اشتراک گذاری

روزی که برای جشن فارغ التحصیلی بچه های پیش دبستانی رفتیم یادته؟

یادش بخیر چقدر شیطونی کردی

حالا بیا عکساش رو ببین

اینجا اول مجلسه که هنوز شروع نشده بود و مثل دختر خوب ردیف اول کنار دوستام(دانیال و ابوالفضل نشستم)

خسته شدم و تو راهرو کلی گشتم و دوست جدید پیدا کردم تازه از آب خودم بهش تعارف کردم

دوستم هم زیاد اهل تعارف نبود

به منم واسه اینکه ساکت بشینم یه کلاه فارغ التحصیلی دادن ولی زهی خیال باطل

به ترتیب از کلاس پیش دبستانی تا نوپا صدا کردن .گلاس به کلاس عکاس ازشون عکس انداخت

از اونجایی که کلاس ما آخر بود و به همه بچه های کلاس برخورد هیچکدوم حاضر نشدن که با عکاس عکس بندازن

این عکس رو هم مامانم زوری انداخت اینم سوگل دوست و همکلاسیه

این نمیدونم چیه اما رو همه جایزه ها این نوشته بود گفتم شاید مهم باشهابرو

از اول مجلس منتظر یه همچین لحظه ای بودیم من و دوستم رو سن بودیم که پذیرایی کردن به ما هم دادن و همون جا ترتیبش رو دادیم آخ جون کیک و شکلات و آبمیوه

بفرما

کی انتظار داره بعد این مراسم به این مهمی آدم عمودی برسه خونه؟!؟!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان بابای الیسا
24 تیر 92 12:02
عزیز دلم ان شااله همیشه موفق باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد