نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

عشق زندگی

تولد خاله

1392/11/15 8:02
نویسنده : آرزو
602 بازدید
اشتراک گذاری

خاله جون 22آذر تولدت بود

تولدت مبارک

خیلی خوشحالم که خاله شیطونی چون تو دارم هر چند همه میگن من بچگی های خودت هستم از نظر اعتماد به نفس و شیطونی ولی اینطور که شواهد میگه خیلی حوصله بچه شیطون رو نداری

خاله جون خیلی دوست دارم بدون که شیطونی من هم از خودت بهم ارث رسیده هم اینکه خب مقتضی سنمه الان شیطونی نکنم پس کی بکنم ها؟

به هر حال امیدوارم زندگی شیرین و موفقی داشته باشی به جا پات نگاه کن . رد من رو میبینیلبخند

دوستت دارم امیدوارم بزرگتر که شدیم رابطه بهتری با هم برقرار کنیمچشمک

قربونت برم که انگار داری آرزو میکنی

قربون پاهای کوچولوت برم که ژست گرفتی

اینم نیکی که داره به زور کفشای داداشش رو میپوشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد