نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

بازم مریض شدی

1393/2/6 12:00
نویسنده : آرزو
591 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گل من عزیز دل من خوشگل من

حرف که گوش نمیدی غذا که نمیخوری خواب که نداری

شیشه ماشین رو هم تا آخر میدی پایین و سرت رو بیرون میکنی و کلی حال میکنی

اما این حال کردن زیاد طول نمیکشه که سرما میخوری 2شب تب میکنی دکتر میریم با میل خودت اما وقتی میبینی دکترت عوض شده شروع میکنی به ناسازگاری

وقتی از چیزی ناراحت هستی 2 چیز رو طلب میکنی اول دب(پتوی نوزادیت) دوم بغل

مجبور شدم نیکان رو بذارم روی صندلی بشینه و تو رو بغل کردم با گریه معاینه شدی و چرک خشک کن بهت داد که فقط یه وعده خوردی

هیچ علایمی از سرماخوردگی نداشتی منم مجبورت نکردم داروها رو بخوری بعد 2 روز تازه سرفه رو شروع کردی

خدایا بازم مریضی

خسته شدم تمام بدنم سست میشه وقتی به مریضی و سرماخوردگی فکر میکنم

دارو هم یه مدت میخوردی اما باز بدقلق شدی

آخه خودت بگو من با تو که حرف گوش نمیدی چه کنم؟

دلم میخواد همیشه شاد باشی بخندی بازی کنی خوب غذا بخوری و همیشه سالم باشی

عزیزم خوب غذا بخور خوب رشد کن و بزرگ شو لبخند

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد