نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

نیکان من

1393/3/21 14:11
نویسنده : آرزو
445 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم مادر که داری کم کم بزرگ میشی

تازه تازه غلت میزنی و قل میخوری یه کم بیشتر دمر میمونی و رو دستت بلند میشی

قربونت برم آبجی اندازه تو بود می ایستاد اما همونقدر برام دلپذیره بزرگ شدنت رو میبینم بچه ها عصر میرن بیرون بازی میکنن صداشون که میاد دیگه خونه بند نمیشی

این چند شب هم که پدرمو در آوردی شبا نمیخوابی فک کنم واسه دندونته که غذا نمیخوری و شبا سیر نمیشی هی تند تند بیدار میشی

عزیزم دوستت دارم و به خودم میبالم که تو رو دارم وقتی صدای خنده ات میپیچه انگار تمام دنیا دارن میخندن

دیگه بزرگ شدی و نمیتونم هر چی رو ازت راحت بگیرم یا کاری که من میخوام رو انجام بدی حتی قبلا راحت لباس عوض میکردی اما الان گریه میکنی

وقتی سوار دوچرخه آبجی میشی دیگه دوست نداری چیاده شی وقتی بلندت میکنم میزنی زیر گریه

قربون اون هق هقت برم که خیلی مظلومانه اما بلند گریه میکنی

بستنی میبینی از خود بیخود میشی

اما دیگه فعلا دوست نداری غذا بخوری و لاغر شدی

عزیز دلم خوب بخور خوب بگرد خوب بزرگ شو آدم موفقی بشی شاد زندگی کنی و بتونی از خودت راضی باشی

دوستت دارم اندازه یه دنیاآرام
 

پسندها (2)

نظرات (1)

سجاد
27 تیر 93 0:47
سلام . پیشاپیش شهادت امیر مومنان را تسلیت عرض می کنم . با پست های ویژه ماه رمضان آپم ... منتظر حضور گرم شما هستم . ممنون که به ما سر زدید متاسفانه قسمت نظرات وبلاگ شما باز نشد تا براتون نظر بذارم موفق و شاد باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد