نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

عشق زندگی

مادرانه

1390/7/17 12:39
نویسنده : آرزو
333 بازدید
اشتراک گذاری

امروز حس میکنم خیلی بهت نزدیکم اونقدر که حست حس منه بوت بوی خودمه نمیدونم گاهی اینجور حس میکنم اما امروز بیشتر. با هم خوشحال میشیم با هم میخندیم با هم گرسنه میشیم 

گاهی فکر میکنم حتما همه مامانا اینجورن حتما مامان منم اینجور بوده حس قشنگیه حس به وجود آوردن دوست داشتن و دوست داشته شدن کاش مامان منم این لحظه های قشنگ با من بودن رو ثبت میکرد چه لحظه ها و خاطراتی میشد نه؟ اما الان نه من بوی مادرم رو حس میکنم نه اون هر چند مادر همیشه مادره و تو قلب هردومون نقش بسته امااحساس میکنم با دنیا اومدنت من و مامانم بیشتر به هم نزدیک شدیم

 خدا کنه وقتی بزرگ شدی و حس منو درک کردی بتونیم رابطه خوبی با هم برقرار کنیم

شایدم این دلنوشته ها سندی باشه که فردا ،امروز و دیروزمون رو گم نکنیم و یادمون باشه تو این گیر و دار دنیا آغوش مادر همیشه واسه فرزندش بازه با همون عشق و علاقه همیشگی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد