نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

عشق زندگی

بدون عنوان

1393/6/10 13:09
نویسنده : آرزو
307 بازدید
اشتراک گذاری

عصر روز تابستونیه یکشنبه با زور و زحمت نیکان رو بردیم بیمارستان نفر 180 ام بودیم بعد از عکس انداختن نشستیم تا نوبتمون شد رفتیم پیش دکتر نیکان گفت بریم یه دکتر دیگه هم نشون بدیم

دکتر گفت روند درمان خوب بوده باید تا 4تا 6 هفته تو گچ (به قول نیکی جگ) بمونه

غصه خودم کم بود کلی هم بچه دیدم که از کمر به پایین تو گچ بودن

کلی گریه کردم و فقط خدا رو شکر کردم که اتفاق بدتری واسه بچه هام نیفتاده

روز دوشنبه داوود دید من غصه دارم به خاطر نیکان . گفت یه دکتر دیگه هم ببریم نظر بده

بردیم درمانگاه متخصص ارتپد . واای چه دکتر خوش اخلاقی بود کلی سوالای منو جواب داد و گفت 3 هفته کافیه کلی خوشحالم شد

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد