نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

عشق زندگی

تناسبات نیکی

1393/6/12 10:47
نویسنده : آرزو
555 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تیپی زدی و رفتی مهدکودک دختر قشنگم

یه دامن پوشیده آبی

یه شورت سرخابی

یه پیرهن صورتی و سفید هلو کیتی

با کفش مشکی

هر چی گفتم بیا یه بلوز آبی بپوش یا حداقل دامنت رو دربیار گوش ندادی

کفش قرمز آوردم که حداقل اونو بپوش گفتی نه اینو دوست دارمخندونک

بازم بهتر از اینه که یه بار تو تابستون کلاه بافتنی سرش گذاشت با دستکش رفتیم بیرونخندونک

-----------

یه روز هم رفتیم مغازه بستنی بخریم گفت نمیخوام خیارشور میخوام گفتیم پشم براش خیارشور گرفتم اومده میگه چس آبمیوه چرا نخریدی

یه خیارشور با آبمیوه خریدیم اومدیم

تناسب رو حال کردیچشمک

-----------

دوسالگی هم یادمه میرفتیم ارومیه تو راه کیک با دوغ میخوردخندونک

------خلاصه همه چی رو امتحان میکنه شاید مزه جدیدی کشف کنه

دیروزم اومده خونه گریه گریه چی شده؟

یه بچه ای خیارشور میخورد به من نداد

خب مامانی میریم میخریم

: نه الان میخوام

مجبورم کرد حاضر شم بریم مغازه 2 تا خیارشور برداشتیم حساب کردیم اومدیم

تو راه به همه پز داده که من خیارشور دارم تا خونه برسیم یکیش رو هم خورد وی میگفت مامان تنده

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

فروشگاه دایانا
3 مهر 93 7:14
مهد کودک رفتنت مبارک نیکی جون الان دیگه مامان بیشتر وقت داره و می تونه هر چند وقت یکبار یه چرخی تو سایت من بزنه امیدوارم حافظه اش مثل قبل خوب باشه و یادش بمونه دایاناشاپ دات آی آر نشونیمه آمدنت یه بار نباشه آرزو جون قول بده هر وقت فرصت داری بهم سر بزنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد