نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

عشق زندگی

روانشناس

1393/8/20 10:46
نویسنده : آرزو
475 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا دنبال یه روانشناس هستم که با نیکی بریم گاهی فک میکنم نمیتونیم با هم کنار بیایم

خیلی خود رایه اصلا به حرف توجه نمیکنه هر چی خودش بگه

خب تهدید و این چیزا هم فایده نداره تشویق هم همینطور بسکه یک کلام و مغروره

گاهی با نیکان درگیر میشه هر چی دست نیکان باشه میگیره و صدای اونو در میاره

همش اتاقش رو به هم میریزه و منتظره تا ما براش جمع کنیم

با اسباب بازی هاش هم که هیچوقت دوست نداره بازی کنه

نمیدونم چی کنم

بعضی کاراش اشکال نداره از رو بچگی و حسادتشه و طبیعیه

ولی این لباس نپوشیدن و اذیت کردن نیکان خیلی آزاردهنده است

مطمینم چیز مهمی نیست ولی سرسری بگیریم شاید بعدا دردسر ساز بشه

الانم که فک میکنم سن تخیلش باشه خیلی حرفا رو الکی میگه و من رو ناراحت میکنه

واسه جلب توجه مامانم اینا الکی بهشون میگه مامانم منو زد و اونا هم منو سرزنش میکنن

این روانشناسا و دکترا هم که ماشاله ویزیتشون هم گرونه هم وقت نمیدن

تا ببینیم به کجا میرسیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عزیز
20 آبان 93 11:10
واقعا زیبا بود از وبلاگ ماهم دیدن کنید http://dear.niniweblog.com
مامان زهرا
21 آبان 93 2:26
سلام عزیزم دقیقا مشکل منو دارید با این تفاوت که من دوتا نی نی دارم و هم اینکه شوهرم بنده خدا زیر فشار این کارای پسرم افسردگی گرفته دیگه کم اوردیم منم دنبال یه روانپزشک یا روانشناس خوبم به ما هم خبر بده دکتر خوب پیدا کردی
مامان زهرا
21 آبان 93 2:32
چه جالب اولش متوجه نشدم شما هم دو تا نی نی دارید خدا حفظشون کنه پسر بزرگه من که دیگه امونمو بریده کوچیکه که از اونم بدتر خدا بهمون صبر بده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد