نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

عشق زندگی

خوشبختی من

1393/8/30 7:56
نویسنده : آرزو
594 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی وقتا یه اتفاقی تو زندگی میفته و آدم خوشحال میشه اونقدری که فک میکنه دیگه بالاتر از این نمیشه

تو اون لحظه فکر میکنی هیچ اتفاق دیگه ای نمیتونه تو رو به این حد خوشحال کنه

ولی دوباره و دوباره لطف خدا شامل حالت میشه و اتفاقای جدید تو زندگیت رقم میخوره و اون حس رو دوباره تجربه میکنی شایدم بیشتر بهت حال میده و باز این به ذهنت میاد که این دیگه آخرشه

افرادی که بچه دارن اینجورین

یعنی این حس رو خوب درک میکنن تو هر مرحله از زندگی بچه این تجربه تکرار میشه

و من که جزو افراد خوش شانس و خوشبخت هستم که دو تا شاهکار دارم به ووفور از این اتفاقا تو زندگیم میفته

لحظه ای که میبینم نیکی بازی میکنه حرف میزنه میپره غذا میخوره دست نیکان رو میگیره با هم توپ بازی میکنن خوراکیش رو نصف میکنه واسه نیکان هواسش هست که کسی به نیکان چیزی نگه یا اذیتش نکنه و... من خوشبخت ترین آدمم

زمانی که نیکان بازی میکنه بهم لبخند میزنه واسه شیر خوردن نق میزنه و گاهی گریه میکنه زمانی که به پام میچسبه که بلندم کن و با دست بیرون رو نشون میده که ببر منو بیرون زمانی که دنبال باباش گریه میکنه منم ببر بیرون دنبال نیکی میچرخه میره تو کلبه نیکی قایم میشه پادرم رو میاره که سرت کن بریم ددر ، دندون در آورده و سعی میکنه همه چی رو گاز بگیرهو جدیدا دندون 2 از پایین سمت چپ دراومده، زمانی که تلاش میکنه بایسته و با سرو صداش توجه همه رو جلب میکنه که نگاه کنید من دارم 2-3 تا قدم میزنم و محکم میخوره زمین، وقتی هواسم به جایی پرته و با دست اونقدر میزنه منو تا نگاش کنم ، وقتی به جای خاله آ اِ آواش رو درمیاره و.... من خوشبخت ترینم

خدایا شکرت

بابت این خوشبختی هزاربار شکر میکنم و همیشه میخوام که اینا همیشه پایدار باشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد