نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

نیکان یکسال و 4 ماهه

1393/10/24 6:38
نویسنده : آرزو
624 بازدید
اشتراک گذاری

نیکان عزیزم فک میکنم در کل آدم آرومی باشی با اون نگاه مظلومانه دل آدم رو میبری

فک میکنم به تمیزی اهمیت میدی چون وقتی غذا یا خوراکیت میریزه رو دست و پات اشاره میکنی که پاکشون کنم

آروم راه میری عاشق گردشی و مثل خواهرت جمع رو دوست داری

عاشق خوردنی و از این اخلاقت لذت میبرم که همه پی رو با اشتها میخوری وقتی سیر باشی زیاد بهم گیر نمیدی که بغلت کنم هر پند گاهی هر پی میارم نمیخوری و نق میزنی و من اینو ربطش میدم به دندون درآوردن یا دلتنگیت

وقتی باباجی رو میبینی دیگه پدرمادر یادت میره فقط بغل اونی و حقم داری چرا که باباجی خیلی هوات رو داره

یه بار رفتیم دنبال عزیز که از سرکار بیاریمش خونه

یه خانمی اومد در ماشین رو زد و گفت ماشینتون رو جابجا کنید که منم بتونم پارک کنم و باباجی چی بهش گفت؟

گفت سوویچ دست بچه است نمیده(عاشق سوویچ هستی دستت برسه دیگه ولش نمیکنی و بلدی داخل سوویچ استارت بکنی البته کلید خونه هم دستت برسه نمیدی و میخوای خودت باز و بسته کنی چه بسا که کلید رو در باشه تازگی یاد گرفتی قفلش کنی)

و خلاصه اون خانم عصبانی شد که یعنی چی و باباجی با خونسردی گفت نمیشه به زور که گرفت خب نمیده سوویچ رو دیگه

و کم مونده بود دعوا بشه

مظورم این بود که تا این حد باباجی به شما دو تا ووروجک اهمیت میده و نمیذاره آب تو دلتون تکون بخوره

اینا رفتارایی بود که تا الان که یکسال و 4 ماهته از خودت بروز دادی حالا بعدا عوض شه یا نه نمیدونم

ولی در کل فوق العاده دوست داشتنی هستی

هرچند مربی تو نیکی خانمه و کم کم هر چی اون انجام میده تو بی کم و کاست انجام میدی

دوسسسسسست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد