نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

نیکی بازیش گرفته

1390/8/19 8:48
نویسنده : آرزو
367 بازدید
اشتراک گذاری

وای وای وای دیشب چه کرد این نیکی با مامان و باباش 

همیشه ساعت 10 شب میخوابه دیشب از ساعت 9 بد قلق شد گفتم حتما خوابش میاد بهونه میگیره تا 9.5 باهاش بازی کردم دیدم دیگه نمیتونه بشینه بردمش تو تختش طبق معمول بهش شیر دادم  تا بخوابه چشماش پر خواب بود و نمیخوابید هی قل میخورد تا دیدم دیگه داره بیهوش میشه مردم اونقد لالایی خوندم خودم سرم رو رو نرده ها گذاشته بودم خوابم برد چشماش نیمه باز بود گفتم دیگه خوابید اومدم بیرون از اتاق شام خورده نخورده شرو شد وای دیگه نتونستم حریفش بشم اونقدر که غز زد از تخت آوردمش بیرون رو پا انداختم فایده نداشت گفتم خوب دیگه بذار یه کم بازی کنه با هم میخوابیم 11.5 بود دوباره بردمش نخوابید باباش گفت بیارش پیش خودمون شاید خوابید چیزی که سابقه نداشت آوردم پیش خودم دوباره شیر دادم نه. انگار نه انگار گذاشتمش زمین اسباب بازی ریختم جلوش گفتم شاید بازی کنه خوابش بگیره نشد که نشد طفلی بابا بلند شد یه کم گردوندش پاببن تخت اونقدر بازی کرد که خوابش برد گذاشت تو تخت خودش. ولی فک کن وقتی سر درد داری خوابت هم میاد کلافه ای بچه ات هم نخوابه و دلش بازی بخواد حاضری هر کاری بکنی تا از این وضع خلاص بشی خداییش کم آوردم باز دم بابایی گرم که با وجود اینکه خوابش میومد و باید صبح زود میرفت سرکار به دادم رسید

اینم قیافه مامان و بابا تو اون ساعت خمیازهکلافه 

نیکی جان این کارا آخر عاقبت نداره سروقت بخواب سروقت غذات رو بخور عزیزی عزیزتر میشی چشمک 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مریم
21 آبان 90 13:39
سلام گلم!
ممونم که بهم سر زدین خیلی خوشحال شدم!
عزیزم من شمارو لینک کردم نتظر عکسای جدید هستیم!



سلام عزیزم مرسی از محبتت
لادن
22 آبان 90 14:15
سلام گلم. خوشحالم از آشنایی با شما خانمی. ممنون از لینکتون. شما هم با خوشحالی لینک شدید. دختر ماه و نازت رو ببوس. برقرار باشی


سلام لادن جون ممنون از محبتت منم خوشحالم که دوست هنرمند پبدا کردم موفق باشی عزیزم
مامی رادین
23 آبان 90 13:28
سلام عزیزم
شما توی تایپیکی در نی نی سایت نوشتید که اسباب بازیهای مرتبط با سن کوچولوتون خریداری میکنید و سی دهای دکتر هلاکویی رو گوش میدید. لطف میکنید و بگید اسباب بازیها رو از کجا و چطور خریداری میکنید ؟؟؟؟؟؟؟ و این سی دی ها در رابطه با تربیت کودکان هست ؟؟؟؟؟؟؟ از کجا میشه تهیه کرد ؟؟؟ لطف میکنید اگه جوابم در وبلاگ پسرم بنویسید . ممنون میشم

نیکی خوشگل رو هم از طرف من بوسش کنید


سلام عزیزم ممنون که اومدی پیشمون
حتما میام پیشت جواب میدم
بهار(مامانی شهراد)
23 آبان 90 17:38
╬♥═╬
╬═♥╬
╬═♥╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬

UPAM!!!!!!!!!!


بهارك
24 آبان 90 11:08
سلام..طراحي عكس وقالب وبلاگ..
خوشحجال ميشم سر بزنيد ممنون ميشم مارو لينك كنيد..


سلام مرسی اومدی پیشم حتما بهت سر میزنم
زهره مامان هلیا
24 آبان 90 23:12
نیکی جون عیدت مبارک


مرسی عزیم عید همه نی نیها و مامانا مبارک
شبنم
25 آبان 90 9:00
سلام ارزو جون . وبلاگت رو از رو نی نی سابت پید ا کردم . آخ که حالتون رو میفهههههههههههمم. خدا بهمون صبر بده . آرزو جان این بازی و اندیشه رو میشه راجع بهش بهم توضیح بدی و ادرس و شماره تلفن . مرسی عزیزم .


سلام عزیزم مرسی که بهم سر زدی
این بازی و اندیشه یه موسسه است که هم کلاس داره هم فروشگاه اسباب باز خلاق من میرم خ پیروزی خ چهارصد دستگاه شماره و آدرس دقیقش رو برات تو وبلاگت مینویسم تونستی حتما برو حتما دست پر برمیگردی
موفق باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد