نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

ده ماهگیت مبارک

1390/8/25 16:19
نویسنده : آرزو
315 بازدید
اشتراک گذاری

ده ماه نیکی تموم شده و وارد 11 ماهگی شده و حالا فکر میکنم کلی بزرگ شده داره نزدیک تولدش میشه و این باعث خوشحالی منه

این روزا نیکی کاملا میتونه بدون کمک بایسته از میز و بقیه چیزا بگیره و بلند شه وقتی من نشستم از دستو مو و لباس و هر چی گیرش بیاد میگیره وقتی شیر میخوره با لبام و موهام و لباسم بازی میکنه 2تا از لباسم یقه شون گشاد شده بس که میکشه

خیلی حرفه ای میشینه تقریبا تا بیدار میشه زود میشینه و دور و برش رو بررسی میکنه گاهی گریه میکنه و گاهی میم میبینم تو تختش بیدار شده و داره بازی میکنه

فکر کنم خون گرم باشه زیاد غریبی نمیکنه ولی بغل همشون هم نمیره اول باید طرح آشنایی بریزه کلا بچه خوش اخلاقیه ولی خیلی بد غذاست منم که نمیخوام زوری بهش غذا بدم در نتیجه گشنه میمونه و ترجیح میده شیر بخوره خیلی بازیگوشه . بازی رو به همه چی ترجیح میده حتی به خواب سر خوابش هم بالاخره یه موضوعی واسه بازی پیدا میکنه

وقتی سوپ میدم اگه کاملا میکس شده باشه کمتر میخوره دلش میخواد دونه های غذا پیدا باشه هر چند کم میخوره

رابطه فوق العاده ای با بابام داره هم خوبه و هم بد

2هفته است دارم این پست رو مینویسم کامل نمیشه هی یا کار پیش میاد یا نیکی از سر و کولم بالا میره میذارمش تو وب بازم میام اضافه میکنم :) فعلا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهره مامان هلیا
26 آبان 90 15:40
ده ماهگیت مبارک نیکی خانومی ایشالله 100 ساله بشی


مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد