نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

چای شیرین

1390/8/28 14:26
نویسنده : آرزو
356 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه سعی میکنم چیزی بهت بدم که مفید باشه آخه اشتهای نیکی کلا کمه بازی رو به هر چی ترجیح میده ولی دیروز کشف کردم خیلی چای شیرین دوست داره در نبود من بابام کلی بهش چای شیرین تلیت شده داده و اونم با اشتها خوردتش معمولا من اگه تنها باشم صبحونه نمیخورم ترجیح میدم صبحونه یه غذای گرم مثل عدسی باشه تا بخورم اگه یه هفته خونه تنها باشم چای درست نمیکنم چون زیاد چای خور نیستم ولی امروز به خاطر نیکی چای دم کردم شیرین کردم شیرین کردم با پنیر باهم خوردیم هم کلی بازی و ریخت و پاش کردیم هم صبحونه خوردیم شاید این بهترین چایی بود که خوردم و کلی بهم چسبید خیلی خوشحالم که نیکی بزرگ داره میشه و میتونیم بیشتر علایق هم رو بشناسیم من که حریفش نمیشم ولی اون حریف من شد که چایی خورم کنه از این بابت خیلی خوشحالم 

28آبان ماه - نیکی 10 ماه و 8 روزه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد