نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

چند کلمه با دخترم

1390/5/28 13:52
نویسنده : آرزو
359 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم نیکی جان 

این وبلاگ رو واست مینویسم تا خاطرات دوران کودکیت همیشه زنده بمونه لحظه های شیرینی که پیش هم هستیم و به سرعت برق و باد داره میگذره موندگار باشه گاهی دوست دارم این لحضه ها متوقف بشن و ما تو همین شیرینی غرق بشیم 

دیشب به بابا داود میگفتم دلم میخواد یه دوربینی داشتم مدار بسته، که همه لحظات زندگیت رو ثبت کنه گاهی نمیدونم چطور این لحظه ها و شیرین کاریات رو توصیف کنم و بنویسم

ولی از یه بابت خیلی خیلی خوشحالم اونم اینه که بعد از 5 سال از ازدواج من و بابایی درست موقعی که منتظرت بودیم دنیا اومدی و زندگیمون رو خوش رنگ و بو کردی خیلی به وجودت افتخار میکنم و خدا رو شاکرم که لیاقت مادر شدن رو بهم عطا کرده و امیدوارم تمام تلاشم رو واسه به ثمر رسوندت بکنم که صد البته به کمک خالقت خیلی احتیاج دارم 

میدونم حالا شیطونیا و سختیاش مونده ولی با عشقم همه رو پذیرا هستم و تازه میفهمم که مادر شدن چه سختی شیرینیه و امیدوارم یه روزی تو هم این لذت رو بچشی

این رو بدون که هر اتفاقی تو زندگیمون بیفته ما تو رو با عشق به این دنیا آوردیم و با عشق بزرگت میکنیم و همیشه و در همه حال دوستت داریم

دوست و مادرت مامان آرزو 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مسافران آسمانی
6 فروردین 91 13:57
اولین بار بود که این مطلب رو خوندم...عزیزم چه با احساس نوشتی و ساده...
از صمیم دل آرزو میکنم که نیکی جونو همونطور که دوست داری و شایسته هست به ثمر برسونی و وقت به بار نشستنش موفقیتهاشو لحظه به لحظه به تماشا بنشینی آرزو جان...


ممنونم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد