نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

عشق زندگی

و جمعه

1390/10/10 9:00
نویسنده : آرزو
295 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه خونه بودیم نیکی شکر خدا خیلی خوب غذا خورد برعکس همیشه خوب هم خوابید باباش با تعجب میگفت امروز چه آرامشی داره این بچه چقدر خوب بازی میکنه بهش میگم وقتی تو خونه هستی من آرومم وقتی من آرومم نیکی هم آرومه شکر خدا همه چی به هم پیوسته است

از خدا میخوام تو خونه همه آرامش رو برپا کنه چیزی جز خنده و شادی و امید تو دلای خانواده ها نباشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مبین فرفری
10 دی 90 13:24
سلام عزیزم ممنونم از تبریکت
برای بچم 20روز زوتر تولد گرفتی مامان زرنگ چرا بی خبر . خسته نباشی انشاالا 1000ساله بشه در کنار بابا مامانه خوبش


مرسی عزیزم دیگه یهویی شد دیگه
مامان ماني
11 دی 90 12:03
مامان نيكي وب دخملت خيلي نازه
خودش هم خيلي نازه
از طرف من بووووووس
راستي بازم بيا تاپيك ماماناي دي ماهي


ممنون چشم میام اگه این دخمره بذاره
افسون
11 دی 90 18:06
امیدوارم همیشه خوش باشین.نیکی نازنین رو ببوس.


مرسی عزیز شمام گل پسری رو ببوس
مامان صبا
12 دی 90 11:06
این صبای من که با بدبختی غذا میخوره آدمو دق میده


آی گفتی منم همینطور
بهار(مامانی شهراد)
14 دی 90 15:10
سلام دوست جونی◕‿ ◕یه پست برفی دارم✲ منتظرتم (●̮̮̃•̃) /█\ .Π.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد