نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

نیکی و شیطنتهای روزانه

1390/10/26 9:09
نویسنده : آرزو
652 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم کدومو انتخاب کنم حوصله ام سر رفت چه کار سختیه انتخاب لباس

 

وقتی مامان اینا حواسشون نیست بهترین موقع واسه له کردن خرمالو رو زمینه چون لیزه خیلی کیف داره شمام امتحان کنید ضرر نداره

 

 

اگه بدونید خونمون چه جاهایی واسه کشف کردن داره هر روز یه جای جدید جوینده یابنده است

 

تازه کشو ها هم خیلی جای باحالی هستن این مامان فک کرده میتونه چیزی رو از من قایم کنه بالخره جای شکلاتا رو پیدا میکنم

 

حالا شکلاتم نشد اشکال نداره پیاز سر سفره که هست تازه واسه به هم ریختن سفره فرصتم زیاده

خدایا صبر مامانمو زیاد کن هیچوقت هیچی بهم نگه

 

یادمه یه روز با خانم جان رفتیم شاه عبدالعظیم اولین بار بود میرفتم بلد نبودم چجوری دعا کنم ولی عوضش سرهمه رو گرم کردم اونا هم به درد من دچار شدن

 

اینجا هم یه عالمه دخترای خوشگل کلاس سومی اومده بودن که من رفتم و نظمشون رو به هم زدم اونا هم کلی بهم خوراکی دادن آخییییی

 

و یادمه یه روز با مامان و خانم جان رفتیم فروشگاه ولی تو راه خوابم برد همونجا مامان واسم یه کالسکه جدید درستید که دلم نمیخواست دیگه ازش پیاده بشم و همه نی نیای اونجا واسه دیدنم اومدن

 

از اصل مطلب (شکلات) دور شدیم ولش کن بابا خوابم گرفت

یه لقمه پتو بزنیم تو رگ تا خوابمون برگرده سرجاش

 

یه خورده اینورکی

 

و دیگه برو کنار تا خوابم نپریده

شب خوش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

دخترك
26 دی 90 14:23
آسموني ها
27 دی 90 14:53
سلام
دخملي خيلي شيطوني ها!!!
دست پسرا رو از پشت قلاب كردي ها.
آفرين عسلي


سلام
ممنون گلم
آسموني ها
27 دی 90 14:54




مامان آرینا موفرفری
27 دی 90 15:30
سلام عزیزم.چه دختر نازی دارین ماشااله خدا حفظش کنه.ممنون که به وبلاگ آرینا سرزدید.در مورد سوالی که پرسیدید بگم که من بخاط اینکه سن آرینا کمه ترجیح دادم یکمی بزرگتر بشه بعد ببرمش واسه استعداد یابی. .از پنج ماهگی کتاب های شیوه های تقویت هوش نوزاد کار کردم.بازی های مختلفی با آرینا انجام می دم چند تا پست در وبلاگ آرینا با عنوان ساده اما خلاق گذاشتم.یه بازی که خیلی دوست داره آینه بازییه .هر کاری که می کنم آریناهم در ایینه می بینه و انجام می ده.دوست داشتید باز هم بیشتر صحبت می کنیم.


ممنونم که اومدی پیشمون
مرسی از جوابت

مامان نیاز خاتون
28 دی 90 23:31
سلام ممنون از حضورت
بله عزیزم استعدادیابی جاهایی هست که فرزندان رو میبرن برای کشف استعدادهای نهفته با آزمونها و بازیهاشون و توی اینترنت جستجو کنی مراکزش رو میتونی پیدا کنی و اما تراشه ها برای کودکان 2 تا 6 ساله پیشنهاد شده اما میگن از 6 ماهگی میشه کار کرد نه به عنوان آموزش فقط به عنوان بازی
امیدوارم موفق باشی اگر هر سوالی داشتی باز در خدمتم


سلام ممنون از جواب کاملت مرسی

مبین فرفری
5 بهمن 90 15:56
پیاز خودنت منو کشته


ما اینیم دیگه
خاطره مامان بردیا
6 بهمن 90 23:39
هی وای من چه بلاهایی که سر خونه زندگی نیاوردی


آی گفتییییی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد