نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

مامان بیا

1391/2/21 10:10
نویسنده : آرزو
507 بازدید
اشتراک گذاری

نیکی تو اتاقه و من تو پذیرای هر چی صداش میکنم که بیاد یه چیزایی میگه که نمیفهمم و لی معلومه مشغوله یه کاریه

ساعت 2و نیم بعدازظهره تا 3و 10 دقیقه یعنی 40 دقیقه نیکی بیوقفه صدا میکنه مامان

وقتی یادم میفته شروع میکنم به شمردن 23 بارش رو شمردم که میگفت مامان بیا و من در جوابش میگفتم بله تو بیا

آخرش پیروز شدم نیکی با کلی لباس اومد پیشم لباساش رو جمع کرده بود آورده بود

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مسافران آسمانی
21 اردیبهشت 91 11:06
آخی...لابد طفلکی میخواسته نظرتو بپرسه...که کدوم یکی رو تن کنه...
چه مامان بی ذوقی...اگه اونجا بودم خودم میومدم پیشت عزیزدلم...
راستی آرزو جون روزت مبارک باشه عزیزم...


مرسی عزیزم عید شمام مبارک
یه بار امتحانی ضرر نداره
مامان آنیسا
22 اردیبهشت 91 14:18
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل، تقدیم به آنی كه بهشت زیر پایش جا دارد به مادر... روزت مبارک
مبین فرفری
23 اردیبهشت 91 3:06
وای وای بگو اتاقو چیکار کرده تو این چند دقیقه
مبین فرفری
23 اردیبهشت 91 3:07
آرزو جون روزت مبارک



ممنونم همینطور به شما عزیزم
مامان آرشیدا قند عسل
24 اردیبهشت 91 15:52
مادر یعنی مهر عشق صبر ، ای مادر مهربون و نمونه روزت مبارک.
مسافران آسمانی
28 اردیبهشت 91 20:09
سلام آرزو جون...
چند روزه نیستی عزیزم ، نگران شدم...
شما و نیکی جون خوبین گلم؟


سلام عزیزم مرسی خوبیم رفته بودیم ددر حالا اومدیم
مسافران آسمانی
31 اردیبهشت 91 10:01
آرزو جون همیشه به سفر عزیزم... زود خبراشو بذار از نیکی جونم عکس جدید بذار دارم بال بال میزنم از فضولی ، نمیخوای که من...؟
مبین فرفری
31 اردیبهشت 91 14:54
آرزو جون من تمام پستهای پایینو نظر داده بودم اللان میبینم تاید نکردی یا ثبت نشده؟


چشم عزیزم وقت نکردم جوابشون رو بدم فقط خوندمشون ممنونم که واسم وقت میذاری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد