نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

دسته گل نیکی خانم

1391/3/29 20:00
نویسنده : آرزو
885 بازدید
اشتراک گذاری

معمولا وقتی نیکی خوابه من کترهام رو میکنم . یا صبح تا ساعت حدود 9 یا ظهر حدود 2-3

امروز مبعث رسول اکرم بود و ما میخواستیم عید دیدنی بریم خونه عزیزجون. صبح کیک هم درست کردم و همه چی آماده است دارم ظروف رو نو ماشین ظرفشویی میچینم و نیکی گوشی باباش دستشه و هم آهنگ گوش میده و وقتی در ظرفشویی رو باز میکنم سعی میکنه زود یه ظرفی چیزی رو برداره تند تند کارامو انجام میدم هی محبورم درشرفشویی رو باز کنم یه ظرف بذارم و زود درش رو ببندم  یهو توجهم جلب شد که صدای آهنگی که نیکی گوش میده کم و زیاد میشه بعد متوجه شدم گوشی بابایی داخل ماشین ظرفشوییه اگه دیر فهمیده بودم گوشی با ظرفا خوب شسته شده بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد