نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

قشنگ ترین صحنه

1391/8/17 8:12
نویسنده : آرزو
248 بازدید
اشتراک گذاری

یاشام و طاها دارن بازی میکنن واسه اینکه نیکی بازیشون رو خراب نکنه دارم سرگرمش میکنم و بقیه هم دارن تلوزیون میبینن

طاها (سر اسباب بازی)گریه میکنه و به حالت قهر یا کمک میره پیش باباش میشینه و دست رو صورت همچنان بلند بلند گریه میکنه

نیکس خیلی ناراحت میشه از پیش من بلند میشه و میره سمت طاها و دستش رو میگیره و مدام تکرار میکنه مامان مامان و کشون کشون میارتش سمت مامانش دست طاها رو مذاره تو دست مامانش و میگه مامان

به قدری تحت تاثیر این حرکت نیکی بودم که فکر کردم مادر چه عظمتی واسه بچه داره که نیکی حس کرده هر کی ناراحته یا مشکلی داره مامان میتونه حلش کنه یا دلداریش بده قربون دختر مهربونم برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

ستاره زمینی
17 آبان 91 12:14
نیکی ماشالا خیلی میفهمه ماشالا گلکم ... عزیزم هم کس بچه مادرشه .........بهشت زیر پای ماست کم چیزی نیست ها....... پیش ما نمیایید.........؟؟؟؟
دایی امید
19 آبان 91 23:08
دلم برات تنگ شده. صبح که اومدم خیلی دلم میخواست بیام ببینمت اما خوابیده بودی... شنیدم چندبار دایی دایی کردی
مبین فرفری
19 آبان 91 23:53
دخترمون با احساسه دیگه مامانی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد