نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

نماز

1391/8/17 8:17
نویسنده : آرزو
310 بازدید
اشتراک گذاری

نزدیک ظهره و نیکی حوصله نداره منم دارم اتاق رو جمع و جور میکنم نیکی اول بالش و زیرانداز و پتوش رو میاره با خودم فکر میکنم کاری به کارش نداشته باشم الانه که بخوابه نیکی زیراندازش رو میکشه سرش و سرش رو میذاره زمین یادم میفته که گشنشه بلندش میکنم و میگم بیا بریم غذا بخور بعد بخواب

یهو عصبانی میشه و گریه میکنه و میگه ابَّر ابَّر. تازه میفهمم مثلا داره نماز میخونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

ستاره زمینی
17 آبان 91 12:12
عزیزم فدای ابر ابر گفتنت خدا نگه دار.افرین دختر نمازخون..
ستاره زمینی
19 آبان 91 22:01
مبین فرفری
19 آبان 91 23:56
عزیزمی بیا پیشه مبین ،تا پسرم برات اذان بگه شما هم نماز بخونی. نیکی جون بوس بوس
مامان کورش
25 آبان 91 16:32
ارزو جون بزار دخترمون نمازش بخون میخواد ریا نشه میره زیر پتو میخونه
خاله اتو
7 آذر 91 15:44
عزیز خاله وقتی قنوت میگه باید ببینید الکی دهنشو بازو بسته میکنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد