نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

عشق زندگی

وسایل آرایش

1391/9/26 6:19
نویسنده : آرزو
809 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از روزای سخت مادری وقتیه که میبینی بچه ات از چیزی لذت میبره که تو هم دوسش داری و اون داره خرابش میکنه

با اینکه خیلی اهل آرایش نیستم ولی نیکی خیلی علاقه نشون میده یه رژ اسباب بازی داره هی میزنه میره جلو آینه یا میاد به من میزنه میگه نَ نِ یعنی برو تو آینه نگاه کن

امان از وقتی که کشو باز شه دستش رو خیمه میکنه رو کشو تا وسایل رو بریزه بیرون بالاخره یکیش به دردش میخوره دیگه

دیروزم که باباجان اینجا بود و بلندش کرد و کیف لوازمم رو که مثلا بالای کمد قایم کرده بودم نیکی برداشت و تمام رژ رو به در و دیوار و صورتش مالید

اصلا خوشم نماد که بچه آرایش کنه امیدوارم این خصلت زود از سرش بیفته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

پویا تم
26 آذر 91 15:31
سلام عزیزم براع طراحی جشن تولد ودندونی وتم شب یلدا با عکسهای کودک دلبندتون به وبلاگم سر بزنید:
(نازنین) مامان آقا طاها
6 دی 91 10:09
عزیز دلم حساس نشو اصلا که بدتر میکنه چه ایرادی داره من به شما پسر نشون میدم که دوست داره تو این سن دست بزنه به لوازم آرایش دلیل نمیشه که بزرگ شد آرایش کنه بعدشم دخملت مثل خودت میشه همون قدر که تو آرایش میکنی اونم میکنه پس حساس نباش کاشکی من یه دخمل داشتم هی براش اوج میزدم قربون لباشون که قنچش میکنن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد