نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

عشق زندگی

تولد نگین

1391/9/25 7:21
نویسنده : آرزو
637 بازدید
اشتراک گذاری

 رفتیم تولد نگین که 3سالش تموم شده بود وااااای خیلی خوشم اومد خیلی

واسه اینکه هر چی تولد بچه دیدم همش تشریفات بوده و بیشتر بزرگترا لذت بردن تا بچه ها همه بچه بودن و مامانا دعوت نبودن تنها مامان جمع قیر از مامان نگین من بودم و اواخر مجلس یکی از همسایه هاشون اومد خیلی خوب بود مجلس دست بچه ها بود بازی میکردن میرقصیدن جیغ میکشیدن و مامان نگین پذیرایی میکرد و عکس مینداخت و بچه ها بی قید و شرطی لذت میبردن البته بچه ها هم خوب بودن و پا  از حد خودشون فراتر نمیبردن تو کادو باز کردن هم بچه ها هر کدوم گفتن من باز کنم مامان نگین گفت هر کی یه کادو باز کنه بازم مشارکتی بود و خیلی مزه داشت

یه تولد ساده بی تکلف و خیلی خیلی شاد

نیکی اولش چون اولین بار بود میرفتیم اونجا همش پیش من بود بعد دید بچه ها میرقصن رفت پیششون و کلی بازی کرد و اسباب بازیای نگین رو از اتقش آورد و بچه ها هم ملاحظه سنش رو میکردن و هیچ کاری بهش نداشتن

بعد از تولد هم اومدیم و پشت در موندیم کلید رو جا گذاشته بودیم نیکی رو دستم خوابید بسکه شیطونی کرده بود ساعت 8 شب بود و رفتیم خونه وجیهه همسایمون تا 20 دقیقه بعدش که باباش اومد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ستاره زمینی
27 آذر 91 10:35
به به تولد افرین به مامان نگین جون واقعا تولد جالبی بوده فقط بچه ها تولد بچه باید بچهگونه باسه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد