نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

عشق زندگی

عادت

1391/9/27 7:15
نویسنده : آرزو
744 بازدید
اشتراک گذاری

تابستون زیاد میرفتیم بیرون راهروی جلوی خونه رو میشستیم و با همسایه مینشستیم و بچه ها بازی میکردن از هم بیشتر نیکی به هانی و مامانش (ندا) وابسته شده اونموقع ها مامان پرهام بعضی مواقع به زور پرهام رو میبرد خونه میگفت دوست ندارم عادت کنه الان میفهمم عادت یعنی چی

تا در میزنن و میرم در رو باز کنم نیکی بدو بدو میره دم خونه هانیه و در میزنه و تند تند صداش میکنه که در رو واسش باز کنن و بره تو خونه شون

حالا ساعت 9صبحه یا 9 شب فرقی نمیکنه انگار بهش کش بستن همچین تو راهرو پا برهنه میدوه که به گرد پاش نمیرسم

اینم شده حال و روز ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

هیراد و عمه لیلاش
27 آذر 91 7:30
سلام به دوست جونی عزیزم یه خواهش کوچولو از شما دارم من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
متین مامی ایلیا
27 آذر 91 10:31
سلام عزیزم ممنونم که جواب سوالمو دادی، پاسداران به من نزدیکه اگه ادرسش و داری میشه لطف کنی و بهم بدی؟ یه دنیا ممنون میشم
ستاره زمینی
27 آذر 91 10:38
اخی نانازی خاله خب مامانی بچم میخواد بره بازی کنه دیگه .... عاشقتم.
مامان نازی
29 آذر 91 0:09
من و تیام وبلاگ نیکی جون رو خیلی دوست داریم


مرسی عزیزم
ولی آدرس نذاشتی بیام پیشت
مسافران آسمانی
30 آذر 91 10:33
خب طفلکی ها گناه دارن...همش تو خونه هستن دلشون میگیره... نوه های ما هم همینطورن وقتی میان خونه ما یا میریم بیرون دیگه دوست ندارن برن خونه... زلالترین شبنم شادی را همیشه بر روی لبانت آرزو دارم... نه فقط برای امروز ، بلکه برای لحظه لحظه زندگیت... یلدات به شادی عزیزم
رجبی
30 آذر 91 11:28
سلام دوست من وبلاگ قشنقتون رو ديدم جالب بود. من طراحي تقويم کودک انجام ميدم، اگر دنبال يه هديه خوب واسه کوچولو و خانوادتون براي عيد نوروز 1392 ميگرديد توصيه ميکنم يه سر به وبلاگ من بزنيد مطمئن باشيد پشيمون نميشيد. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم. http://calenderbaby.persianblog.ir, http://taghvimkood.persianblog.ir
ستاره زمینی
30 آذر 91 12:40
باور به نور و روشنایی است که شام تیره ،از دل شب یلدا جشن مهر و روشنایی به ما هدیه میدهد یلدا یتان مبارک 
ثمین
30 آذر 91 14:47
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید... ژورنال لباس حاملگی.. جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........ منتظرتون هستم...
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
4 دی 91 15:52
سلام عزیزم ممنون که دکتر پوست بهم معرفی کردی ... میتونم خواهش کنم آدرس کامل شو برام بفرستی ... مرسی عزیزم
مامان کورش
7 دی 91 16:46
خاله فدات بشه با این کارات ما هم یکی داریم تا در باز میشه میخواد بره خونه مامانی با گریه میاد تو خونه
ستاره زمینی
9 دی 91 8:14
واااای خدایا
مرسی دوست خوبم که پیش پیش به یاد تولدم بودی
ممنون:-)
مسافران آسمانی
11 دی 91 19:05
سلام آرزو جون نیستی عزیزم ازتون خبری نیست ، نمیخواین آپ کنین؟
ستاره زمینی
16 دی 91 9:55
@عزیزم دلمون تنگیده کجاییددددددددددددددددددددددد};-
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد