نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

تبیّد

1391/10/21 8:42
نویسنده : آرزو
494 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز 20دیماه تولد اصلی نیکی بود

یه کیک خوشمزه درستیدم و لاش و روش رو پر از خامه و مخلفات کردم و به اتفاق عصر رفتیم خونه عزیز جون تولد کوچک و صمیمی برگزار شدهورا و بعد شام برگشتیم

اما بشنویم از روز 20ام

صبح بیرون رفتیم پارک رفتیم و چون خلوت بود با هم سرسره بازی و تاب بازی کردیم

ظهر کلی کلنجار رفتیم با هم نیکی زحمت کشید یه پیاله شکوند و من بهش گفتم بیرون واستا تا جارو برقی بکشم اما نمیدونم لج میکرد یا میترسید یا هرچی بود مستقیم میرفت تو مرکز شکستگی خلاصه با کلی دنک و فنگ تمیز شد بابایی اومد با کلی خورامی و نیکی از خوشحالی اونا رو بغل کرد و با کمال تعجب همون جا وسط هال با خوراکیا سیم ثانیه خوابیدو ساع 6 با کلی کلنجار بیدار شد و رفتیم خونه عزیزلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ستاره زمینی
21 دی 91 12:42
مبارکا باشه عزیزم تولد 120 سالگیت عشقم.
رجبی
21 دی 91 14:45
سلام دوست من وبلاگ قشنگتون رو ديدم جالب بود. من طراحي تقويم کودک انجام ميدم، اگر دنبال يه هديه خوب واسه کوچولو و خانوادتون براي عيد نوروز 1392 ميگرديد توصيه ميکنم يه سر به وبلاگ من بزنيد مطمئن باشيد پشيمون نميشيد. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم. http://calenderbaby.persianblog.ir http://taghvimkoodak.persianblog.ir
مامان آرین
24 دی 91 14:19
سلام عزیزم .ممنون به ماسرزدین.تولد نیکی جون مبارک انشاالله 120ساله بشه
ساراکوچولو
24 دی 91 22:41
سلام..چه زیبا بود پست آخرتون..سری به وب سارا بزنید ....الان شش ماهش شده....منتظریم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد