نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

عشق زندگی

پوشک

1391/11/12 6:29
نویسنده : آرزو
315 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا گاهی بهم میگه پوشک پوشک به حالت بدی نشون میده و میگه

میفهمم اذیت میشه درش میارم و یه مدت بدون اون میچرخه باز تنش میکنم

میدونم وقت گرفتن از پوشکه اما ..

میترسم

آره به همین راحتی من آدمی نیستم که صبح تا شب رو تنها سپری کنم و این قضیه باید تنها باشی و بدون استرس اما هم یه کم استرس دارم هم نمیتونم بگم در خونه رو چند روز میبندم محیط دستشویی هم کوچیکه و نمیشه اونجا رو انتخاب کرد واسه اینکار حمام هم شلنگ نداره و یه پله میخوره میترسم واسه نیکی سخت باشه روزا که میگذره میگم فردا خیلی کار ندارم فردا خوبه و نمیشه باز میگم شنبه نه 5 شنبه و.. و فعلا درگیرم از نظر ذهنی

میدونم میتونم به خوبی این قشیه رو تموم کنم اما امیدوارم با آرامشم به نیکی هم آرامش بدم تا تموم شهلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد