نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

یک روز بدون پوشک

1391/11/18 7:32
نویسنده : آرزو
542 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز 3شنبه 17 بهمن ،تصمیم داشتم نیکی رو باز بذارم

صبح که بیدار شد یه کم بازی کردم که سرحال بیاد بعدش بهش گفتم بیا بغلم کارت دارم نشوندمش بهش گفتم نیکی آدما وقتی نی نی هستن پوشک میشن که توش جیش کنن وقتی بزرگ میشن دیگه میرن دستشویی جیش میکنن الان تو بزرگ شدی مگه نه؟ گفت آها گفتم پس دیگه دوس نداری پوشک پات باشه پوشکت رو درمیارم هر وقت جیش داشتی با مامان میریم تو لگن جیش میکنی باشه ؟ گفت باشه

گفتم بذار شلوارت رو عوض کنم پوشکتم در بیارم یهو بلند شد دست گذاشت رو پوشکش گفت نه زسته(زشته)

نیکی بیا بغلم بیا

نیکی در حال فرار : نه نه

باشه نیکی هر وقت دوست داشتی بیا

رفتیم خونه ندا صبحونه خوردیم یه دور یه ربعه بیرون زدیم کارمون تموم شد برگشتیم خونه پوشکش رو در آوردم تا ظهر چند بار پرسیدم و گفت نه و تو شلوارش کارش رو کرد بعدش به من گفت

ظهر ندا ناهار اومد خونمون و بعدش رفتن

بعد رفتن اونا هر کاری کردم تو لگن نشست تو حموم نرفت

کلا دوست داره مثل بزرگا رفتار کنه

گفتم میخوای بری دستشویی ؟ دیدم بیشتر رغبت داره بردمش دستشویی حالا عین بزرگا میخواد بشینه رو کاسه . متقاعدش کدم که این دیگه کار تو نیست خوب شلنگ رو برداشت آبو باز کن

من:چشم بفرما

بعد از یه کم آب بازی

نیکی: آبو ببند

من: چشم

شلنگ رو نشون میده : بگیر

من: چشم

نیکی : دستمال

من در حالی که دستمال کاغذی میدم: چشم

حال پاشده بره بندازه آشغالی . یه سطل کوچیک خودش داره آوردم میگم تو این بنداز این آشغالی نیکیه

توش انداخته اومده بیرون (چند دقیقه هم بحث کردیم که این دمپایی واسه دستشوییه و نمیشه بیاریش بیرون) شلوار پوشیده سطلش رو برداشته میگه ببرم بذارم بیرون عمو(سرایدار که آشغال ها رو جمع میکنه) بیاد ببره

من: عزیزم عمو صبح میاد حالا ببریم تو پر شد میذاریم بیرون

هنوز پام به اتاق نرسیده صدا میزنه : مامان مامان جیش

میدوم طرفش و کارهای بالا تکرار میشه

در سومین باری که تکرار شد بعد از پوشیدن شلوار تازه تو شلوارش کارش رو انجام میده بعد آروم میگه مامان جیش

تا شب این قضیه کلی تکرار شد ولی باز چند تا شلوارش رو خیس کرد و هیچ باری تو دستشویی اتفاقی نیفتاد

تا ببینیم امروز چه میکنیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد