نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

نیکی دیگه پوشک نمیشه

1391/12/13 7:26
نویسنده : آرزو
583 بازدید
اشتراک گذاری

راستش این مساله واسم خیلی سخت میومد ولی الان میگم به این سختی ها هم نیست

خوشحالم با این مساله کنار اومدیم

4شنبه پیش پاش سوخته بود(زیر پوشکش) به هوای اون از دلم نیومد پوشکش کنم بازش گذاشتم و بهش گفتم که اگه جیش داشتی بریم دستشویی

همین آغاز تلاش دوباره واسه ما شد

خیلی هم خوب جواب داد برعکس دفعه پیش اصلا خونه رو نجس نکرد و خوب همکاری کرد فقظ شب 5-6 بار بلند شدم دیدم شلوارش خیسه و عوض کردم فرداش 5 شنبه عزیز اینا ناهار اومدن و نیکی با باباجی رفت بیرون یه 2 ساعتی طول کشید ولی اصلا خیس نکرد خودشو شب با اونا برگشتیم خونشون

خیلی برام جالب بود که اونجا هم رعایت کرد و من خیلی خوشحالم

شنبه وقتی با بهاره بازی میکرد دیدم خودش شلوارش رو درآورده  و میره دستشویی

واقعا خوشحالم که نیکی اینقدر مستقل عمل میکنه

اما گاهی خیلی خسته کننده است چون نیکی نمیذاره تو کاراش کمک کنم همش میخواد خودش انجام بده یه دستشویی ساده کمتر از نیم ساعت طول نمیکشه

تا شلوارش رو دربیاره تا دمپایی بپوشه تا یه کم آب بازی کنه بعد انجام کارش دستمال کاغذی برداره و خودشو خشک کنه و تو سطل بندازه بعد مراسم دمپایی درآوردن و چراغ خاموش کردن و دوباره شلوار پوشیدن

خیلی طول میکشه اما فعلا چاره نیست فقط دعا دعا میکنم وسواس نشه چون گاهی پاهاش رو زیاد آب میکشه

واسه دوشنبه که میخوام ببرمش کلاس یه کم استرس دارم ولی امیدوارم اتفاقی نیفته که شرمنده شم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

nasema
19 اسفند 91 7:31
سلام دوست عزیز برای طراحی و سفارش تقویم با تم دلخواه خود سری ب ما بزنید فقط 2000هزار تومان تحویل کار یک روز بعد سفارش پس عجله کنید تا یک یادگاری خوشگل واسه عید داشته باشین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد