نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

عشق زندگی

خصوصیات مهد نیکی

1392/2/9 4:42
نویسنده : آرزو
552 بازدید
اشتراک گذاری

خوب از مهد بگم

راستش کسیکه مهد خوب دیده باشه این مهد ها رو نمیپسنده

نه از تمیزیش راضی بودم نه از نظمش نه از آموزشش نه از فضاش خلاصه اصلا به دلم نشست که نیکی اونجا بمونه

پس چرا ثبت نامش کردم؟؟؟

از دلایلی که نیکی رو گذاشتم اونجا این بود که اولا گذاشتن چند روزی پیشش باشم که مهدهای دیگه قبول نمیکردن

دومیش این بود که خاله فاطمه مریسشون همسایمونه و هم میشناسمش هم خیلی خیلی مهربونه و میدونم هواسش به نیکی هست

سوم اینکه دوربین مدار بسته داره تو تمام کلاسا و تو راهرو پس موقعی که تو دفتر نشستم دلم تو تاب و توب نیست میتونم بچه ام رو از اونجا رصد کنم که ببینم بهونه میاره یا نه بهش میرسن یا نه خوب غذا خورد یا نه

چهارم اینکه تعدادشون با نیکی میشه 6 نفر و این واسه یه مربی قابل کنترله تازه یکیشیون هم همش خوابه

و پنجم این که بچه ها آزادن و خیلی تو قید و بند نیستن میذارن خوب بازی کنن هم استخر توپ داره  هم تاب و هم سرسره و اسب که بچه ها هرچقدر عشقشون کشید بازی میکنن مثل بعضی مهد ها همش پی کلاس گذاشتن و چند زبانه بودن و ... نیست

در ضمن برنجشون ایرانی بود لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مسافران آسمانی
9 اردیبهشت 92 20:47
ایول اینکه برجشون ایرانیه از همه آیتمای دیگش بهتر بود آرزو جون ، آخه این خیلی خیلی مهمهههههههه...نه که من عاشق برنجم...


آره منم همینطور
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد