نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

عشق زندگی

اندر احوالات

1392/3/12 7:03
نویسنده : آرزو
584 بازدید
اشتراک گذاری

میگن بچه ها آیینه تمام نمای بزرگترهان

تا بچه دار نشی معنی این حرف رو متوجه نمیشی

بعضی وقتها بابای نیکی منو خانمی صدا میکنه

الان تو دهن نیکی افتاده به من میگه خانمی بیا خانمی شما بخواب خانمی خانمی

اونوقت تو دل من قند آب میشه

-----------------

عروسکش رو برداشته(یه بچه گربه است) داره باهاش بازی میکنه

صداش میکنه دخترم غذا میخوری؟ دخترم شب شده بین(ببین) هانی خوابه دایی خوابه عزیز خوابه همه خوابن غذا بخور بخوابیم باشه دخترم؟

______________

وقتی شلوار نمیپوشه بهش میگم نپوشی مورچه یا جوجو میره تو پات گازت میگیره

از بیرون اومدیم یه ذره خوراکی رو زمین افتاده دورش پر از مورچه شده میگم نگاه کن مورچه ها اومن مهمونی دارن غذا میخورن

نگاه میکنه میگه چرا اومدی خونمون برو منو گاز میگیری؟

میگم نه اومده بازی کنه به باباش میگه شب شده همه رفتن خونشون مورچه برن خونشون

باباش جمعشون میکنه تا نیم ساعت راه میه با خودش حرف میزنه چرا اومدی خونمون شب شده برو خونتون

کله مون رفت اونقدر این جمله ها رو گاهی یواش گاهی با داد تکرار میکرد

_____________

باباش برامون غذا آورده که من و نیکی بخوریم به باباش میگم دستت درد نکنه

نیکی تکرار میکنه دستت نکنه بابایی

بهش میگم من بدم تو میخوری میگه نه من میدم تو بخور

ناچار قبول میکنم قاشق رو نصفه پر میکنه تا بالا بیاره همه رو میریزه بعد همچین میبره تو دهنم که حس میکنم لثه هام جراحی شدن

میگم بسه مامانی هر کی خودش بخوره میگه نه یکی من یکی تو

تا اون غذا تموم شه کلی سر و صورتم زخم و زیلی شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مسافران آسمانی
13 خرداد 92 10:36
دقیقا همینطوره...بابای منم به مامانم میگه خانم حالا هر سه تا نوه یاد گرفتن به مامانم میگن خانم به جای مامان جون... همشون با شلوار پوشیدن مشکل دارن ، تا شلوارشونو در میاری مثل تیری که رها بشه فرار میکنن که دوباره پاشون نکنی پس با این حساب باید کلی دیدنی شدخ باشی خانم خانما...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد