نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

عشق زندگی

اولین جشن مهدکودکی

1392/3/26 6:36
نویسنده : آرزو
511 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه 25 خرداد قرار بود واسه فارغ التحصیلان پیش دبستانی جشن بگیرن همه دعوت بودن بهمون کارت دادن مردد بودم که برم یا نه اما گفتم هم جشنه هم خودم پیششم بذار کنار بچه ها خوش بگذرونه

ساعت یه ربع 10 راه افتادیم و رفتیم جشن ساعت 10 شروع میشد جای هر دومون خوب بود

اولش اونقدر قشنگ نشسته بود کنار بچه ها که آدم حظ میکرد اما هی برمیگشت و منو نگاه میکرد میخواست مطمین بشه که من هستم و نمیرم بعد نیم ساعت بلند شد و اومد پیشم بعدشم انگار من مجوز دادم واسه شیطونی

هی رفت اومد هی دست زد میرفت بیرون در میرفت جلوی سن میرفت زیر دست و پای فیلمبردار

خلاصه من و مربیش دنبالش بودیم 2 نفری حریفش نبودیم به من میگفت تو با این چیکار میکنی؟ اینقدر شیطون و کنجکاوه

خلاصه دمار از روزگارمون درآورد و نفهمیدیم جشن چیه کی به کیه

آخرش به همه بچه ها جایزه دادن البته به بچه های 5ساله و 6ساله لوح تقدیر و کارت پایان دوره هم دادن

همه گروه های سنی ساکت ایستادن تا عکاس ازشون عکس بگیره جز رده سنی نوپا هیچکدوم نایستادن تا عکس بندازن

ازشون هم پذیرایی شد دختر من که اونقدر گشنه بود و خسته روی سن نشست و آبمیوه ش رو باز کرد و با کیک (البته 2-3 گاز) نوش جان کرد

تازه شارژ شده بود و دیگه دلش نمیخواست بیاد بریم

برگشتنی از جلوی مهد اومدیم گریه کرد که بریم مهد نریم خونه

خلاصه این جشن هم تموم شد و به سرانجام رسید

جایزه شون یه جامدادی بود نیکی که اونقدر خوشش اومده بود شب هم اونو گذاشت کنارش و با هم خوابیدن

عکساش موند تو دوربین و نشد اینجا بذارم حالا بعدا میذارم هرچند اونقدر بدو بدو کردیم که نایی واسه عکس انداختن و گرفتن نداشتیملبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان کوثری
26 خرداد 92 7:55
با سلام طراحی تم تولد و تم های مختلف جشن های کودکان ، طراحی تم جشن الفبا ، طراحی تقویم ، طراحی انواع فریم های کودکانه و هر طراحی دیگه ای که دوست داشته باشین رو با ما تجربه کنید طراحی و چاپ و بسته بندی انواع گیفت های هدیه مخصوص هر جشنی که شما بخواهین http://temparti.blogfa.com/ چاپ همه موارد هم انجام میشود در صورت نیاز چاپ و برش طرح های خودتون هم میتونید به ما بسپارید حتما برای یکبار از وبلاگ من دیدن کنید امیدوارم خوشتون بیاد از نمونه کارهام http://temparti.blogfa.com/
مسافران آسمانی
26 خرداد 92 13:16
خب طفلکیا خسته میشن فقط بشینن و گوش بدن به حرفا ، اینا بچه هستن و عاشق بازی و بدو بدو کردن...جشن و جایزه مبارکت باشه گلم
مسافران آسمانی
26 خرداد 92 13:17
مامانی شما هم خسته نباشی از بدو بدو کردن با نیکی ، اینم یه رژیم اجباری هست دیگه...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد