نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

عشق زندگی

نیمه شعبان مبارک

1392/4/4 7:52
نویسنده : آرزو
419 بازدید
اشتراک گذاری

به به تولد عید شما مبارک

جشن نیمه شعبان رسید و من به خاطر شیطنت این دختر امسال تو هیچ مراسمی شرکت نکردم

پارسال که رفتیم همش تو سالن و حیاط و... دنبال این خانم کوچولو بودم امسال تپل شدم نفسم در نمیاد دنبال بازی کنم

به هر حال خونه بودیم و در جوار خوانواده از شیطنت های نیکی هم لذت بردیم هم حرص خوردیم

یهدوربین قدیمی داشتیم نو بود اما قدیمی تقدیم به نیکی شد که هی عکس بگیره شوخی شوخی زد تو دماغ خوشگلم از دیروز تا حالا درد میکنه فراوون نمیشه بهش دست زد یه بار هم خواست مثلا مسخره بازی دربیاره که من بخندم گوشی تلفن رو کوبوند تو صورتم خلاصه کلی خودش حال میکنه و ما رو از حال میبره

یه کلمه جدید که کشف کردم اینه سرسویی(sarsuei) اگه گفتی یعنی چی؟

یعنی روسرینیشخند

خوب اینم یه جورشه دیگه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مبین فرفری
7 تیر 92 18:25
سلام تولد عید شما مبارک
خاله آتو
11 تیر 92 15:07
فدات بشم من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد