نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

نیکی شیرین زبون

1392/4/31 10:58
نویسنده : آرزو
396 بازدید
اشتراک گذاری

  دم اذان نشستیم یهو برق میره

نیکی : مامان چی شد؟

من: برقا رفت

نیکی: کجا رفت

من : نمیدونم خونشون

نیکی : برقا خسته شدن رفتن خونشون بازم میان خونه ما

من: آره عزیزم زودی میان

نیکی داد میزنه : بقا (برقا) بیاین بقا بیاین ، بیاین خونه ما

__________

من دراز کشیدم نیکی کشون کشون بالش آورده میگه بیا باش(بالش) آوردم من ذوق زده تشکر میکنم میذارم زیر سرم

باباش رو صدا میکنه میگه بابا بیا تو هم باش بذار با هم 2تایی بذاریم باباش میگه مرسی تو کنار مامان بخواب

کنارم دراز میکشه لباآویزون میکنه میگه من باش ندارم میگم برو یکی بیار میگه نه میگم بیا با هم بذاریم میگه نه میگم این. میخوای(با اشاره به بالشی که خودش آورده) میگه آره

میگم بیا بالش رو بهش میدم

خوشحال میشه و زود بالش رو میذاره زیر سرش

باز من بی بالش میمونمسوال

______________

حاضر شدیم داریم میریم مهد

دست از پتوش که نمیکشه برده بیرون گذاشته زمین و داره کفش میپوشه

صداش میکنم میگم پتوت کثیف شد بده من میگه نه

میگم بذار تو خونه بپوش بعد برش دار میگه نه

تو بیرون گذاشته روی پادری بعد نشسته روش میگه نشستم که کثیف نشه؟!؟!؟!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد