نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

پتو جان

1392/5/21 7:43
نویسنده : آرزو
442 بازدید
اشتراک گذاری

ای بابا بازم ماجرای پتو؟!؟!؟

این پتو تمومی نداره

وقتی ساعت 10ونیم شب اومد مثلا مسواک بزنه تصمیم گرفت یه کم آب بازی کنه

اصلا حوصله چونه زدن و گریه اش رو نداشتم شیر آب رو یه کم باز گذاشتم تا آب بازی کنه با لیوان کوچیکش هی آب پر میکرد و خالی میکرد منم دیدم طول میکشه اومدم تو اتاق نشستم

چند بار ازش پرسیدم نیکی تموم شد؟ نیکی هم جواب میداد نه مامان دارم بازی میکنم دیدم دیگه صداش نمیاد به باباش گفتم یه سر بزن ببین چه میکنه که دیدم داد بابایی دراومد میگم چی شده؟ میگه بیا خودت ببین

دیدم به به 2تا پتوش رو انداخته تو آب به همراه چند تیکه لباس بچه ام تصمیم گرفته بود که به مامانش کمک کنه

آب کشیدمش لباسش رو عوض کردم به بابا میگم پتو ها رو بنداز تو بالکن آبش بره با گریه اومد دنبالشون با خودش آورد تو خونه

خدایا خونه که از دست آبیاری نیکی تمیز نیست از اونطرف هم چک چک آب پتو میچکه و خونه رو خیس کرده

خلاصه موقع خوابیدن هم که نمیتونه بی پتو بخوابه مجبور شدم پتو رو انداختم رو لبه تختش کلی هم توضیح دادم که پتو رو نکش روت که دوباره لباسات خیس میشه مریض میشی .اونم یه انگشت به دهن و یه دست به پتو خوابش برد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد