نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

عشق زندگی

بینهایت دوستت دارم

1390/7/7 0:10
نویسنده : آرزو
674 بازدید
اشتراک گذاری

نیکی من ،تو خوابی و من بیدار . به لبخندت به لبانت به معصومیتت به مهربونیت و به کوچیکیت و به هر آنچه هستی و در آینده میشوی فکر میکنم 

عزیزکم دلبندم بی منت و بی چشمدات دوست داشتن چه اندازه زیباست

و خدا کند آنگونه که شایسته ای دوستت داشته باشم و دوست بداری دنیا را با تمام خوبیها و بدیهایش 

تمام لحظه های با تو بودن رو دوست دارم

چهارشنبه  7مهر 90- ساعت 1:10بامداد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نگين
7 مهر 90 7:35
سلام
وب قشنگ و زيبايي داريد .اميدوارم كه هميشه نيكي جون زير سايه پدر و مادر مهربونش باشه . هميشه سالم و سلامت باشيد . مواظب نيكي جون باشين از اينكه به وب ما سر زديد و اظهار نظر كردين ممنونم


سلام ممنونم از اظهار نظرتون شاد و موفق باشید
مامان آراد
18 مهر 90 12:52
امید دارم این حسای قشنگ برای همه مامان باباها موندنی باشن



آره امیدوارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد