نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

برای پسرم نیکان

1392/8/3 9:45
نویسنده : آرزو
539 بازدید
اشتراک گذاری

پسر شیرینم سلام

وقتی باردار بود همش خودم رو واسه شرایط سختی که پیش رو داشتم آماده میکردم همیشه میگفتم با وجود سن کم نیکی وقتی تو بیای خیلی کار مشکل میشه رسیدگی به نیکی به اندازه کافی کار میبره تو هم یه نوزادی و خب رسیدگی میخوای . ولی خدا خیلی خیلی مهربونه و کاری کرد که من واقعا حس شیرین مادر شدن رو دوباره تجربه کنم سختی تو با نیکی رو جس نکنم

امروز 38روزه که تو دنیا اومدی و خدا لطفش رو بهمون نشون داده . خدارو خیلی خیلی شاکرم که نسبتا آرومی و اذیت خاصی نداری عزیز اینا هم خیلی بهمون کمک میکنن 4شنبه شب نیکی میره خونه اونا هم به نیکی کلی خوش میگذره هم به تو که تنها هستی و میتونی حسابی استراحت کنی و دست و پات در نبود نیکی در امانه

حس فوق العاده ایه وقتی بغلت میگیرم و آروم میگیری

وقتی بوت میکنم و بوی بهشت میدی

وقتی نازت میکنم و میخندی

وقتی گریه میکنی و دنبال سینه میگردی تا خودتو سیر کنی

این عطش مادرانه سیراب نمیشه جز با در آغوش کشیدنت

نگات میکنم میبینم چقدر برای براورده کردن کوچکترین نیازت بهم احتیاج داری از خدا میخوام توانایی بده بتونم مادر خوبی واست باشم بتونم خوب بزرگت کنم یه فرد لایقی بشی که خودت به خودت افتخار کنی

پسرم وقتی هنوز تو رو نداشتم تمام دنیای من نیکی بود وقتی تو رو باردار شدم حتی یک لحظه هم شک نکردم که نتونم دوستت داشته باشم یا به خاطر وجود تو از دوست داشتن نیکی کم کنم

خدا رو شاهد میگیرم که الان دنیای من هر دوی شمایید نور زندگیم هستید و نمیتونم دنیا رو بدون یکیتون ببینم هر دوی شما واسم عزیزید و هیچکدوم به اونیکی برتری ندارید

از همین نوزادیت معلومه که چقدر با هم متفاوتید من این تفاوت ها رو میپذیرم و دوست دارم شما هم بدون در نظر گرفتن چیزی همدیگر رو دوست داشته باشید و به هم احترام بذارید یار و همدم هم باشید و به وجود هم افتخار کنید

دوستت دارم به اندازه همه وجودم

دوست و مادرت آرزو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد