نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

برای دخترم نیکی

1392/8/3 10:07
نویسنده : آرزو
468 بازدید
اشتراک گذاری

نیکی جان عزیز دلم خیلی دوستت دارم اونقدر که گاهی حتی وقتی کنارم هستی دلم برات تنگ میشه دلم میخواد از ته دلم فشارت بدم و بچلونمت ولی تو بهم اجازه نمیدی فقط گاهی و فقط گاهی خودت دوست داری بغلت کنم و بهم میگی محکم محکم و من از با تو بودن لذت میبرم

ممنونم که پیشمی و بهم اجازه میدی در کنارت حس بودن و مادری رو درک کنم

ممنونم که هستی و باعث شدی خودم رو هر لحظه بهتر بشناسم و سعی کنم صبور تر و بهتر از قبل باشم اعتراف میکنم از وقتی اومدی کلی عوض شدم کلی خودم رو شناختم نقاط ضعفم رو و اینکه گاهی چقدر در مقابل شما کوچکتر ها نا توانیم

اینکه تو یک آینه تمام نمای من هستی باعث میشه سعی کنم کمتر کار بد بکنم بهتر حرف بزنم بهتر عمل کنم و بهتر زندگی کنم

دوستت دارم با بند بند وجودم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد