نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

شیطونی نیک

1392/8/9 17:24
نویسنده : آرزو
274 بازدید
اشتراک گذاری

تو این 40 روزی که از دنیا اومدن نیکان میگذره سعی کردم حایی نرم بیشتر همسایه ها بهم سر میزندن

تو این مدت که میومدن من میزبان بودم و در مقابل شیطنت بچه هاشون و شلوغ کاری نیکی مجبور بودم حرفی نزنم تصمیم گرفتم بعد چهلم برم خونه شون

حاضر شدیم به زور نیکی رو بردم خونه بهاره (نمیومد میگفت اون بیاد اینجا بازی کنیم)

رفتیم اونجا به بهاره میگم یه عروسک بیار با هم بازی کنید مثل ماست منو نگاه میکنه به نیکی میگه بیا تلوزیون نگاه کنیم نیکی هم گوش میده وقتی خونه ما هستن مثل 2 تا اسب میتازن اینجا شدن مثل موش

نه میرن بازی نه شلوغ میکنن حرصم در میاد

میدونم همه شلوغیا زیر سر نیکیه

از وقتی که اتاقش رو عوض کردیم بچه ها رو جمع میکنه بیاید تو اتاقم شلوغ کنیم

چند روز پیش هم که تو راهرو بازی میکردن نیکی داد میزد بچه ها واستید براتون کیک بیارم

اومده تو آشپزخونه گریه میکنه کیک بده ببرم واسه بچه ها

بعد از چند دقیقه باز داد میزنه بچه ها واستید براتون لواشک بیارم

دوباره با گریه میگه لواشک بده ببرم واسه بچه ها

خلاصه واسه دوستاش از جون مایه میذاره

نمیتونم اعتراض هم بکنم مامانم میگه لنگه خودتونه شما ها هم بچه بودید دقیقا همین کارا رو میکردید

صبح که بیدار میشه دیگه مهد رو فراموش کرده میدوه بیرون و میگه میخوام برم پیش دوستام

حرفم که گوش نمیده بچه جون هنوز خوابن یا شب به زور میاریمش خونه باباجان تاریکه سرده بیا تو همه رفتن میگه نه من میرم خونشون

نمیدونم چه کنم نمیتونم زیاد سخت بگیرم چون میگم به اندازه کافی این بچه روش اثر گذاشته

میگم بد عادت میشه اما مامانم میگه بزرگ میشه خوب میشه

چه میدونم موندم چه کنم خدا بهمون رحم کنه با این بچه بازیگوش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد