نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

چهل نیکان هم دراومد

1392/8/9 18:07
نویسنده : آرزو
374 بازدید
اشتراک گذاری

به به هر چقدر سر نیکی سرمون شلوغ بود سر نیکان خلوته

الان که فکر میکنم میبینم اینجور بهتره ها آدم به اندازه  کافی خسته و بیحوصله میشه که نتونه از مهمونای زیاد پذیرایی کنه

مامانم عصر اومد خدا حفظش کنه یه دلگرمیه واسم خیلی دوسش دارم و میدونم از جون واسم مایه گذاشته یه قابلمه بزرگ کاچی درست کرد طبق معمول ندا و فاطمه(مامان بهاره) هم اومده بودن به بهونه اینکه اومدیم مامانت رو ببینیم

باز خوب بود حموم رفتیم و غسل 40کردیم به چند تا همسایه کاچی پخش کردیم و بقیه اش رو هم با روغن حیوانی نوش جون کردیم اونا رفتن و مامان شام موند یه چند تا عکس یادگاری گرفتیم

اینم محبت خواهرانه است که ول کن نیست دیگه

اینم مرد کوچیک خونمون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مبین فرفری
10 آبان 92 0:43
ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم عزیزمی چه پسملی عزیزم مبارک باشه خیلی ذوق کردم بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس برای هر سه شما
ستاره زمینی
11 آبان 92 14:21
عزیزم خدا حفظش کنه. نیکی جون ماشالله خوشگلتری
ستاره زمینی
11 آبان 92 14:21
ستاره زمینی
11 آبان 92 14:21
ستاره زمینی
11 آبان 92 14:22
عزیزم 40 روزگیت مبارک
کنجد مامان
26 آبان 92 20:15
مبارکش باشههههههه خدا واست نگهش داره
جانم مادر
3 آذر 92 22:09
سلام عزیزم مبارک باشه.به خدا چند بار اومدم نوشتم ولی نمی دونم چرا هر چی می نوشتم پاک میشد. اگه می خواین اسمش رو فقظ بنویسید باید برید قسمت نی نی من اسمش رو با روز تولدش بنویسید.من نمی دونم چطور میشه دوتاشون رو با هم نوشت.بازم ببخش که دیر شد.می بوسم گل های نازتو.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد