نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

عشق زندگی

لذت دختر داشتن

1392/9/16 18:50
نویسنده : آرزو
995 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا به خاطر همه نعمت هات شکرت

شکرت که بچه های سالمی دادی و میتونم بزرگ شدنشون رو ببینم و لذت ببرم

من همیشه دختر بچه ها رو دوست داشتم و فکر میکردم بهتر باهاشون ارتباط میگیرم هرچند که بیشترشون لوسن و زودی به گریه میفتن

دیروز رفته بودیم خونه فاطی خاله، خاله مامانم که 2 پسر دانشجو داره

مامانم میگفت حوصله ات سر نمیره؟ یه مشغولیتی واسه خودت جور کن مثل خیاطی بافتنی ورزش ...

گفت دختر ندارم براش دامن و پیرهن بدوزم یا براش ببافم پسرا هم که بزرگن و واسه منو قبول نمیکنن

گفتم راست میگه شیرینی و شور و نشاط خونه با دختره . خونه ای که دختر نداره چه سوت و کوره

از دیروز هی نیکی رو بغل میکنم و شکر میکنم که یه دختر دارم شاه نداره از خوشگلی تا ندارهلبخند

برگشتنی تازه با شوهر فاطی خاله جور شده بود بیا و ببین اونم که دختر نداره و دختر دوست اینو ول نمیکرد

نیکی هم از بغلش پایین نمیومد به من میگفت تو برو من میمونم

اینجاست که حرف باباش بهم ثابت میشه که بچه آدمو به پوست خیاری میفروشه هه هه هه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد