نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

نیکی شیطون

1392/9/21 19:51
نویسنده : آرزو
604 بازدید
اشتراک گذاری

امان امان امان از نیکی خانم

نیکی جان یه وقتایی قصد جون داداشی رو میکنیا

گاهی انگشت تو دماغش یا چشمش میکنی یا سر و دست و پاش رو میکشی

میدونم بزرگ که بشید با هم خوب میشید نمیخوام این حرفام و راپورت دادن هام باعث کدورتتون بشه میدونم بین هر خواهر و برادری از این برنامه ها هست تازه این ووروجک بزرگ که بشه با هم رفیق میشید و کلی با هم حال میکنید

فقط گفتم که بدونی من با شما دو تا چه میکنم خیلی سختمه حتی وقتی هر دو آروم هستید باید حواسم شش دنگ جمع باشه تا اتفاقی نیفته

باز دم عزیز گرم زحمت شیطونیت رو میکشه و هفته ای یه روز میری اونجا هم به تو خوش میگذره هم نیکان و من یه کم استراحت میکنیم

یه چیز در گوشت بگم عزیزم گاهی دلم واقعا برات تنگ میشه وقتی نیستی همش اصطلاحاتت رو میگیم و همش حرفت هست

خورشید خونه من خیلی دوستت دارم و بیصبرانه منتظرم تا داداشی یه کم بزرگ شه و بتونه باهات همبازی شه و بتونید با هم دنبال بازی کنید و صدای خنده هاتون فضای خونمون رو پر کنه

دوستتون دارم و میبوسمتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد