نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

عشق زندگی

نیکی من دلتنگتم

1392/9/21 20:06
نویسنده : آرزو
611 بازدید
اشتراک گذاری

نیکی جان عزیزم نمیدونم چرا گاهی دلتنگت میشم

عزیز اینا از دیروز اینجا بودن و من نذاشتم که برن دلم میخواست مامانم بمونه خونمون و حسابی استراحت کنه و از بودن کنار همدیگه لذت ببریم وقتی میبینم مامانم چطور نوه هاش رو دوست داره و ازشون طرفداری میکنه یا براشون ضعف میره از شدت دوست داشتن چشماش پر از اشک میشه احساس وظیفه میکنم در مقابل شما و اون که هم از شما بیشتر مراقبت کنم هم اینکه بذارم اونم کنار شما احساس آرامش داشته باشه

هر چند مامانم وقتی میاد خونمون نمیتونه بیکار بشینه و هی واسه خودش کار میتراشه اما بازم خدا رو شکر همه چی خوب بود تا اینکه دم غروب باباجی صحبت از رفتن کرد . رفتن و تو رو هم با خودشون بردن انگار دل منم با خودشون بردن

بدجوری دلتنگتم دلم میخواد بودی و بغلت میکردم میبوسیدم و بوت میکردم (امروز زورکی عزیز بردت حمومچشمک)

دوستت دارم

امروز به من یه آدامس تعارف کردی برداشتم و ازت تشکر کردم بعد بهم خندیدی و ازم پس گرفتی گفتی میذارمش تو کاغذش فردا بهت میدم باشه ؟ آفرینتعجب

مراقب خودت باش عزیزم

بدون در هر حالتی دوستت دارم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد