نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

عشق زندگی

واسه رفع خستگیم

1392/11/15 7:09
نویسنده : آرزو
434 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی دیگه وقت نمیکنم بیام اینجا

گاهی دوست دارم مثل هزار پا، من با کمی تغییر هزار دست باشم یا از خودم یه تعدادی تکثیر کنم یه کارایی هست که فقط خودت باید انجام بدی فقط مادر

اینکه به بچه کوچیکه شیر بدی اینکه بخوابونیش اینکه جاش رو عوض کنی وقتی گریه میکنه آرومش کنی بچه بزرگه رو که حس حسادتش گل کرده همه اینها رو انجام بدی میگه فقط مامان غذا بده فقط مامان واسم شیر درست کنه فقط مامان بیاد بشورتم فقط مامان پیشم بخوابه + فقط مامان باهام بازی کنه و اینکه ببره مهد و بیاره

+همه اینا باید مراقب باشم که بزرگه به کوچیکه آسیبی نرسونه

خلاصه تبدیل شدم به یه رباطی که دایم دارم تو این خونه میدوم و باز وقت کم دارم

گاهی واسه خودم وقت کم میارم اینکه به خودم برسم یا بتونم استراحتی بکنم واااای به روزی که نیکی مهد نره تو کل روز با هم درگیریم خیلی خوب شده اما بازم حرف گوش نمیده و مدام باید دنبالش باشم

بازم وقتی به دوتاشون نگاه میکنم قند تو دلم آب میشه و کلی ذوق میکنم که خدا 2 تا دسته گل بهم داده 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد