نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

عشق زندگی

یه روز خوب

1392/11/17 19:48
نویسنده : آرزو
421 بازدید
اشتراک گذاری

صبح رفتیم خونه خاله ساناز . مربی قبلی نیکی

الهی بگردم اینهمه تلاش کردم که روزگار شیرینی واسه دخترم فراهم کنم تازه الان میفهمم یه وقتایی زیادی بهش سخت گرفتم بازم خدا رو شکر وقتی خنده قشنگش رو میبینم از خوشحالی کیف میکنم خدا کنه این لبخند همیشگی و مدام باشه

____________

عصری هم آراد اومد خونمون

خیلی خوش گذشت

اولین چیزی که بابت خوشحالم کرد این بود که دوست قدیمیم رو دیدم. معصومه دوست جون جونی من ، دوستی که وقتی از مدرسه تعطیل میشدیم تا 2-3 ساعت دم در وامیستادیم و حرف میزدیم خسته نمیشدیم

بعدش اینکه به چشم خودم شلوغی پسرش آراد رو دیدم و فهمیدم تو این دنیای بزرگ من و معصومه بابت یه درد مشترک داریم و اونم اینه که بچه های شیطون و کنجکاوی داریم

نیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آراد
19 بهمن 92 21:26
به من و قطعا آراد هم خیلی خوش گذشت اگرچه خونه زندگی نیکی و مامانش رو حسابی به هم ریختیم. وقتی اومدیم حس کردم یه چیز تو دلم مونده که اونم ندیدن نیکی بود... کاش میشد بیشتر بیایم و بریم .... و یادش به خیر.....
ستاره زمینی
20 بهمن 92 21:56
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد