نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

نیکان

1392/12/23 17:17
نویسنده : آرزو
325 بازدید
اشتراک گذاری

آخی نیکان مامان ،پنگوین کوچولو، بادیگارد ،وارتان ، موروچه، خوشگلم عزیزم و....

اووووه چقدر لقب داره این کپل خان یادم اومد خاله صداش میکنه های بای(یه بیسکوییت خوشمزه است)

تازگیا دارم بهت فرنی میدم بیسکوییت مادر و از این جور چیزا

خیلی خیلی خوشحالم که مورد استقبالت قرار گرفته هرچند گاهی نمیخوری اما بیشتر وقتا با اشتها میخوری و منو به وجد میاری

آخی ،چند روز دیگه نوبت واکسن 6 ماهگیته

خوشحالم که بزرگ شدنت رو دارم میبینم عزیز دلم نور دو چشمم همیشه و همیشه دوستت دارم و میخوام بدونی که هرلحظه با تو بودن مثل بودن تو بهشت میمونه

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهره مامان هلیا
8 فروردین 93 18:15
سلام سال نو مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد