نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

فقط مامان

1391/1/24 8:35
نویسنده : آرزو
554 بازدید
اشتراک گذاری

خونمون یه اتاق خواب داره پس تخت نیکی و تخت خودمون تو یه اتاقه از ٥ ماهگی نیکی تو تخت خودش میخوابه ولی خیلی دلم میخواد اتاق مستقل داشته باشه میدونم الانم جدا کردنش دیره ولی خوب شرایط اینجوری شد دیگه تلاش کردیم خونمون رو عوض کنیم جور نشد پس فعلا با این شرایط میسازیم میخواستم تو پذیرایی پارتیشن بذارم واسش اتاق درست کنم بازم به دلم ننشست

دیروز تصمیم گرفتم خودمون تو پذیرایی بخوابیم مثلا اتاق واسه نیکیه . چون شبا بیدار میشه و آب میخوره باباش تو اتاق خوابید که اگه نیکی بیدار شد نترسه و من تو پذیرایی خوابیدم

چند بار نیکی شب بیدار شد و من هم .ولی صبر کردم تا باباش بهش برسه . و نیکی از دست باباش آب نمیخورد و همش منو صدا میکرد و فقط از دست من آب میخورد

باباش ساعت ٦صبح میخواست بره سرکار کلی شاکی بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مسافران آسمانی
24 فروردین 91 10:58
طفلکی مامانی آرزو... خب خاله جون مامان صبح تا شب در خدمت شماست لااقل بذار شب رو راحت بخوابه...
دیبا نفس مامان
25 فروردین 91 14:21
ایشالا زودتر بتونیین یه خونه دو خوابه بگیرین. خوب بچه هال اکثرا مامانی رو ترجیح میدن بابایی ها هم حسودیشون میشه طبیعیه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد