نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

عشق زندگی

مسی

1391/2/17 13:10
نویسنده : آرزو
1,171 بازدید
اشتراک گذاری

من و باباش همیشه در همه زمینه ها از هم تشکر میکنیم تا حدی که یه روز مامانم برگشت گفت در مقابل وظیفه که اینهمه تشکر نمیکنن . نمیدونم ،ولی عادتم شده مرسی از دهنم نمیفته

الان این شده عادت نیکی

اون روز به مامانم میگم شاید جواب اون سوالت همین باشه که با هر مسی گفتن نیکی دلمون هزار بار واسش میلرزه

هر چی بهش میدم (آب ،غذا، اسباب بازی و...) با زبون شیرینش میگه مسی

اولین بار از تعجب شاخ درآوردم ولی الان کلی ذوق میکنم

تازه هواسم جمع شده که میگن بچه ها آینه پدر و مادرن یعنی چی

وقتی یه چیزی دست من میده منم بهش میگم مرسی اونم از ذوقش میره هر چی دم دستش باشه کشون کشون میاره بهم میده که باز ازش تشکر کنم بعد خودشو لوس میکنه دستاش رو باز میکنه و دور گردنم حلقه میزنه و مادر و دختر کلی با هم حال میکنیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

maman arad
17 اردیبهشت 91 17:10
وارد که شدم فکر کردم منظور از مسی منم خوشحال شدم.


خیلی باحال بود مامان آراد
ممنون اومدی پیشم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
18 اردیبهشت 91 5:12
معلومه که نیکی جون از تربیت خوبی برخورداره.مامانی عزیز همین که شما اومدین توی وبم برای تشکر به خاطر یه پاسخ کوچولو نشون میده که شما چقدر برای دیگرون احترام قایلید.احساستون ستودنی است.انشا ءالله که نتیجه اون رو میبینید.
از همین حالا هم مشخصه.


مرسی عزیزم شما لطف دارید
مامان کارن
18 اردیبهشت 91 8:16
سلام خوبید دخمل خیلی خوشگلی دارید امیدوارم این آشنایی تداوم داشته باشه وتبدیل به دوستس بشه نیکی عسل رو ببوس راستی وبلاگتونو تو لینک پیوند های وبلاگ کارن جان قرار دادم
مامان آنیسا
18 اردیبهشت 91 9:16
سلام
مسافران آسمانی
18 اردیبهشت 91 18:43
عزیزم وقتی شما و آقای همسری نسبت بهم قدرشناسید و اصولی و اصیل بزرگ شدید ، بایدم نیکی جونم با داشتن یه همچین الگوهای مناسبی شایسته تربیت بشه و از حالا کلی واسه خودش خانم باشه...
مبین فرفری
23 اردیبهشت 91 3:11
وای عزیزم فدای مسی گفتنت مامان جون شاید میگه ظرف که اب یا غذا میدی مسی باشه
مبین فرفری
31 اردیبهشت 91 14:52
خصوصی داری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد