نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

دنبال بازیای من و نیکی

1391/1/30 14:19
نویسنده : آرزو
613 بازدید
اشتراک گذاری

واااای وااای تازه الان میفهمم مامانایی که بچه نوپا دارن چی میگن. نیکی تازه پا گرفته ولی من همش تو ذوق بودم نه اینکه الان نیستما ولی فک کنم در کنار این خوشحالی 2 تا دست و پا و 2 تا چشم کم دارم

امروز مثل هر روز صبح رفتیم با بر و بچه های طبقه پایینی بازی کنیم چشمتون روز بد نبینه تازه شیطنت نیکی گل کرد. اونا سوار دوچرخه میشدن اینم میخواست پشت چرخ بهاره سوار میشد پایین نمیومد تازه میگفت بهاره هم بیاد پایین من رو زین بشینم منم که همش با یه دستم نیکی رو گرفته بودم با یه دستم دوپرخه رو از اینور به اونور. چون چرخ واسه من کوچیک بود باید دولا میشد تمام پا و کمرم خسته شد تازه میگفت دستت رو به من نگیر بذار تنهایی برم. امیرمهدی 3چرخه بچگیش رو آورد که نیکی سوار شه یه دور باهاش زد زاد حال نکرد پیاده شده بود دنبال چرخ بهاره گریه میکرد. بچه رفتند رو پله توپ بازی نیک هم جیغ جیغ که منم برم کفشش دراومده بود نمیذاشت پاش کنماولین بار بود که پله رو بالا میرفت منم یه چله چایین تر دنبالش میرفتم اونم میگفت به من دست نزن خودم برم چند بار بین طبقه ها رو رفت و اومد دست و رو و لباشساش سیاه سیاه

آوردمش خونه لباساش رو در آوردم و دستاش رو شستم و سوپ رو با همچین ولعی میخورد که کیف کردم بعد دوباره لباسای سوپیش رو درآوردم و دوباره لباس تنش کردم و رو پا لالا و خواب

به به این خواب حسابی به آدم میچسبه ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مبین فرفری
30 فروردین 91 16:00
بله عزیزم اون موقع که ذوق کردی راه افتاد من که گفتم اولشه باید حالا حالاها بدویی دنبالش آبجی جون بیا خونمون من دوتا دوچرخه دارم یکیشو میدم که سوار شی
لادن
31 فروردین 91 18:11
سلام عزیزم. ممنون از محبت همیشگیت. خانمی ببخش که دیر پاسخ سوالت رو دادم در مورد کیک اسفنجی با طعم هلو نیازی به بکسنگ پودر نداره و با زدن تخم مرغ پف م یکنه. شاد باشی
مسافران آسمانی
31 فروردین 91 19:34
بابا ایول به این نیکی جون...از حالا میخواد مستقل باشه وای به چند سال دیگه... خسته نباشی عزیزم...بچه داری ذوق داره ،خستگی داره اما به نظرم همش قشنگه و لذتبخش... راستی اوامر سرکار اجرا شد...به بهترین وجه با بوسای معروووووووووووف...
مامان آنیسا
2 اردیبهشت 91 8:43
من فکر میکردم انیسا خیلی شیطونه نگو این نیکی کوچمولو هم خیلی شیطونه
دایی امید
3 اردیبهشت 91 6:51
خیلی از رراه رفتنش خوشم میاد. این حس شادی و غلبه رو میتونی تو چشماش حس کنی. من هروقت می دیدم که بلند میشد و میفتاد و بارها این کارو تکرار میکرد حس تکامل و میل پیشرفت رو تو انسان می دیدم. این یه حس ذاتیه اما صدتا عامل واردش میکنیم و اونو کمرنگ میکنیم


دایی جون اینا که گفتی یعنی چهههههههه؟!؟!؟!
مبین فرفری
3 اردیبهشت 91 21:29
خاله جون کجایی خبری ازتون نیست
afshin
4 اردیبهشت 91 2:31
آماده راه پيمايي باشيد - براي نجات خاک ميهن - دولت هم حمايت ميکند نترسيد روز 10 ارديبهشت مقابل سفارت امارات ساعت 4 پس از نيمروز همه با هم براي سه جزيره ايراني ابوموسي ( گبه سبز ) تنب بزرگ و تنب کوچک روز 10 ارديبهشت ماه مقابل سفارت امارات ميرويم و از سرزمينمان دفاع ميکنيم . پيام رساني کن اگر ايراني هستي . خداوند نگهدار سرزمين و فرهنگمان باد .
مامان آنیسا
4 اردیبهشت 91 10:43
__________@@@@@@ _________@________@________@@@@@@ ________@___________@_____@_________@ ________@_____________@@@__________@ _________@___________________________@ __________@_______@@@@@___________@ ___@@@@@@____@@@@@@@_________@ __@_____________@@@@@@@_________@ _@_____________@@@@@@@@_______@ _@_____________@@@@@@@@_____@ _@_____________@@@@@@@______@ ___@____________@@@@@_________@ _____@@@@@_______________________@ _________@@_________________________@ _________@___________@@___________@ __________@________@@__@@@@@@@ ___________@_____@@ ____________@@@@_@ ____________________@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@ _____________________@ ____________________@
سپيده مامان پارمين
10 اردیبهشت 91 13:40
خيلي قشنگ و روون مي نويسي انگار ادم باهاته عاشق وب اين دختر بلام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد