نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

عشق زندگی

یه روز قاطی

1391/12/1 7:17
نویسنده : آرزو
501 بازدید
اشتراک گذاری

واااااای دیروز چه روزی بود

نمیدونم گاهی نیکی رسما قاطی میکنه و منو از کوره به در میکنه با عزیز رفتیم بازار و یه کم خرید کردیم (خرید روزانه ) برگشتیم خونه ساعت 1:15 ظهر بود وسایل ناهار رو آماده کردم و هانی و مامانش هم اومدن به اصرار مامان اونا هم ناهار موندن

اما نیکی به کل عوض شده بود نمیدونم از خوشحالیش بود یا چش بود کل کفشای جا کفشی رو رو سر مهمونا ریخت لباساش رو وصط اتاق ولو کرد همه رو چنگ انداخت هیچ جوره نمیتونستم کنترلش کنم جیغ میزد لباسش رو درآورد

اخم و اظهار ناراحتی و این چیزا فایده نداشت نمیدونم چطور خوردیم وجمع کردیم و حاضر شدیم بریم کلاس (اونقدر عصبی شده بودم که اگه پول کلاس رو نداده بودم نمیبردمش) با بهار و مامانش رفتیم تو راه خوابش گرفت اما نذاشتم بخوابه اونجا سرحال شد و حسابی بازی کرد و تولد مهرسا بود کیک خوردیم و نیکی حسابی با رقص چرخشی هنرنمایی کرد(همش دور اتاق میچرخید و دست تکون میداد)

بعد با مامان بهار رفتیم واسه بهار کفش خریدیم تو راه بهار گریه میکرد و میخواست رو صندلی ماشین نیکی بشینه با کفش سرگرمش کردیم حالا سر کفش دعوا بود که نیکی میگفت واسه منه یهو همه چی ساکت شد برگشتم دیدم همچین خواب رفتن انگار نه انگار

تا 9ونیم شب خوابید بعد بیدار شد و یه کم شام و شیطونی و ساعت 11 من خوابیدم نمیدونم دقیقا نیکی کی خوابش برد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
1 اسفند 91 7:31
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیائید و کمکش کنیدآرزومند آرزوهای شما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد