نیکی نیکی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره
نیکاننیکان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

عشق زندگی

عشق از نوع نیکی

1392/3/6 7:53
نویسنده : آرزو
544 بازدید
اشتراک گذاری

معمولا سبح ها زود بیدار میشم و ظهر کم پیش میاد که بخوابم به خاطر همین شب ساعت 10 دیگه برق چشام میره میگم همه چی سرجاش باشه تا من حدود 10 و 11 شب بخوابم

ولی گاهی نیکی خوابش نمیبره یا فرمایشات جدید یادش میفته

تازه چشام گرم خواب شده بود که نیکی صدا میزنه مامان مامان میگه چیه مامان جیش داری میگه نه آب میخوای نه پس چیه؟ مامان بیا . چی کار داری؟ بیا دستمو بوس کنم؟!؟!؟

چی؟

بیا دستمو بوس کنم

خوب بوس کن

نه تو بیا

من بوس کنم؟

نه بیا

به زور از تخت اومدم پایین رفتم سر تخت نیکی

نیکی بلند شده منو بغل کرده دستام رو بوس میکنه

ا نیکی چی شده ؟

بغلش کردم بوسش کردم قربون صدقه اش رفتم نیکی خواب دیدی؟ چی شده

ول کن نیست هی بوسم میکنه آخرشم میگه تو بشین من بخوابم

چشم یه ذره نشستم میگم برم رو تخت بشینم ؟ نه نخوابیا بشین

گفتم باشه تو بخواب من نگات کنم

یه مدت نشستم نشسته خوابم برد اما هر از گاهی نیکی صدا میکرد مامان بیداری؟ داری منو نگاه میکنی؟ نخوابیا منم میگم باشه دارم نگات میکنم

دوستت دارم دختر با محبت و نازمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مسافران آسمانی
11 خرداد 92 19:59
آخی عشقولانه مادر و دخترو برم... احتمالا منظورش این بوده که بیا دستتو بوس کنم اشتباه گفته ببوس...قربونت برم که انقدر مهربونی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق زندگی می باشد